1403/01/10

بوجاریان: داوران جوان و باتجربه پاسخ اعتماد ما را به خوبی دادند/ دوره های ارتقای داوران را تا یک ماه آینده برگزار می کنیم

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: داوران جوان پاسخ اعتماد ما را دادند و با کمترین اشتباه و حواشی رقابت های انتخابی تیم ملی به پایان رسید.

حمیدرضا بوجاریان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی در کرمانشاه اظهار داشت: سعی کردیم با استفاده از یک کادر جوان در کنار برخی نفرات با تجربه بهترین ترکیب را در پنل داوری مسابقات انتخابی تیم ملی داشته باشیم. خدا را شکر داوران جوان و همچنین باتجربه ها پاسخ اعتماد ما را دادند و با کمترین اشتباه و حواشی رقابت ها به پایان رسید. قطعا این روند در مسابقات بعدی ادامه دار خواهد بود. در مجموع از کلیه داوران حاضر در کرمانشاه تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم به زودی بتوانیم قدردان زحمات آن ها باشیم. 

وی افزود: طی روزهای ٢٣ تا ٢۵ شهریور مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود که باز هم سعی می کنیم از داوران جوان در کنار نفرات باتجربه در پنل داوری بهره ببریم. همچنین در تلاش هستیم در طول مسابقات پنل داوری را طوری تنظیم کنیم تا شائبه ای وجود نداشته باشد و بهترین قضاوت ها را شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی همچنین تصریح کرد: طبق اعلام فدراسیون داشتن پاسپورت برای ورزشکاران در رده بزرگسالان رقابت‌های انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی الزامی است و داوران در وزن کشی قبل از مسابقه پاسپورت ورزشکاران را چک خواهند کرد. از ورزشکارانی که صاحب پاسپورت نیستند تقاضا دارم که در محل وزن کشی حضور پیدا نکنند چون ارائه پاسپورت برای ورزشکاران در رده بزرگسالان الزامی است.

بوجاریان در پایان گفت: برای به روز رسانی دانش داوران و همچنین ارتقایی درجه های داوری، دوره های مختلفی را در رشته های پرورش اندام و فیتنس چلنج در نظر گرفتیم. هم اکنون ثبت نام برای دوره های داوری درجه 1، 2، 3 پرورش اندام آقایان و درجه 3 فیتنس چلنج آقایان و بانوان در سامانه ملی بدنسازی در حال انجام است و تا یک ماه آینده این دوره ها را برگزار خواهیم کرد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09360081049 مصطفی روشن تماس بگیرند.