1403/01/30

برگزاری همایش ملی مدیران ورزش و فدراسیون‌های ورزشی با حضور رییس فدراسیون بدنسازی/ سجادی: باید به ورزش بانوان توجه ویژه داشت

همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این همایش که وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور و روسای فدراسیون های ورزشی در آن حضور دارند، از روز گذشته در هتل المپیک تهران آغاز شده و امروز به پایان می رسد.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز از روز گذشته در این همایش حاضر شد و با مسئولان وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل ورزش و جوانان استان ها دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سیدحمید سجادی در جمع مدیران و معاونان کل ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور و روسای و نواب فدراسیون‌ها ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت جدید با محوریت عدالت و مردمی بودن آغاز بکار کرد و ادامه مسیر را نیز با تا کید بر این مهم ادامه خواهد داد. درهمین راستا تمامی خانواده بزرگ ورزش و جوانان می‌بایست از هر گونه حاشیه بپرهیزند و با تلاش و‌ پشتکار مسیر رشد و پیشرفت را طی کنند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه 5 هزار و 200 پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولین فرصت باید تکمیل و به بهره‌برداری برسند تا دغدغه نمایندگان مجلس در استانها، استانداران که همه و همه برای رفع مشکلات ورزش در استان‌ها تلاش می‌کنند برطرف شود.

وی توجه به ورزش بانوان را از مهمترین اهداف این وزارتخانه دانست و افزود: همواره باید به ورزش بانوان و مشکلات این حوزه توجه ویژه داشت و‌خیلی خوشحال هستم که امروز شما بانوان مدیر ورزشی را در جمع خود داریم تا با همفکری شما بتوانیم زمینه پیشرفت بانوان سرزمینمان را درتمامی میادین فراهم کنیم. ما هیچ وقت زحمات شما معاونین ورزش بانوان استان‌ها و نواب روسای فدراسیون‌ها را در تمامی عرصه‌ها نادیده نخواهیم گرفت و قدردان زحمات شما هستیم.

دکتر سجادی تصریح کرد: امروز شاهد جمع کثیری از جامعه ورزش کشور هستیم که این گردهمایی با تلاش‌های معاونت های این وزارتخانه در حال برگزاری است که ان شالله دستاوردهای خوبی از این جلسه داشته باشیم و در این همفکری و نشست صمیمی مشکلات استانها در دو حوزه ورزش و‌ جوانان بررسی شود.

گفتنی است؛ در این همایش رضا فیروزی، نسرین شاه محمدیان و محمدعلی فرهنگ ، نواب رییس و عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی نیز حاضر بودند.