1403/01/31

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با معاون وزارت امور خارجه/ بیگدلی: از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد/ نصیرزاده: وزارت امور خارجه همواره در کنار فدراسیون بوده ست

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امورخارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده عصر امروز(چهارشنبه) با علیرضا بیگدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امورخارجه دیدار کرد.

در این نشست نصیرزاده ضمن با تشریح فعالیت های فدراسیون بدنسازی و اعزام های پیش روی تیم های ملی در رشته های مختلف به مسابقات آسیایی و جهانی، گفت: جا دارد از همکاری های وزارت امور خارجه تشکر کنم که همواره در موضوع اعزام ها به یاری فدراسیون آمده و کمک حال ما بوده است. همچنین با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی پرورش اندام در قرقیزستان، امیدوارم با کمک شما تدابیری اندیشیده شود که ملی پوشان کشورمان با بهترین شرایط بتوانند در این رقابت ها حضور پیدا کنند و بار دیگر پرچم سه رنگ کشورمان بر قله آسیا به اهتزاز دربیاورند.

همچنین بیگدلی نیز با آرزوی موفقیت برای تیم های ملی اعزامی پرورش اندام، قویترین مردان، مچ اندازی و پاورلیفتینگ در مسابقات بین المللی پیش رو گفت: هر کمکی که در جریان اعزام تیم ها، صدور روادید و مهیا شدن شرایط مناسب در کشورهای مختلف لازم باشد و از دست ما بربیاید، دریغ نخواهیم کرد.