1403/01/29

ستاد برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان تشكيل شد/ نصیرزاده: باید در راستای جذب حداکثری کشورها تلاش کنیم

اولین جلسه ستاد مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان با حضور رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین جلسه ستاد مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان با حضور عبدالمهدی مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، ناصر امیری دبیرکل و سایر مسئولان مربوطه در بخش های مختلف فدراسیون برگزار شد. 

در این نشست در خصوص برگزاری با شکوه مسابقات قهرمانی پرورش اندام جوانان جهان، فیتنس چلنج قهرمانی جهان و جام جهانی پیشکسوتان  بحث و تبادل نظر شد. این سه رویداد قرار است در تاریخ 16 الی 20 آذر به میزبانی ایران برگزار شود.

رئیس فدراسیون در ابتدای این جلسه خطاب به حاضرین گفت: ستادی که امروز تشکیل شده  قرار است به صورت مرتب تا زمان برگزاری مسابقات جلسات خود را برگزار کند. این ستاد مسئولیت ها را مشخص خواهد کرد و امروز هم طبق دستور جلسه در خصوص چگونگی مشارکت هر چه بیشتر کشورهای شرکت کننده بحث و تبادل نظر خواهیم داشت. باید در راستای جذب حداکثری کشورها تلاش کنیم.

در ادامه صادق هاشمی رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون جزئیاتی در خصوص برنامه مسابقات و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی فدراسیون جهانی ارائه کرد و البته گزارشی از برگزاری اولین دوره مسابقات کاپ آسیا در جزیره کش را نیز ارائه داد.

همچنين مسئولان کمیته های مختلف فدراسیون نظرات خود را در خصوص برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها ارائه کردند. در پایان نیز مقرر شد تا نشست بعدی ابلاغ مسئولین مختلف ستاد برگزاری رقابت ها از سوی ریاست فدراسیون صادر شود و تقسیم وظایف صورت پذیرد.