1403/02/01

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزرات ورزش با نصیرزاده دیدار کرد/ اعلام آمادگی فدراسیون بدنسازی برای همکاری در مراسم اربعین

حجت الاسلام احدی با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حجت السلام و المسلین علی احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، ناصر امیری دبیرکل فدراسیون، سیدجمال وکیلی رییس هیات خراسان شمالی، مسعود حیدرزاده رئیس کمیته همگانی، داوود امانی دبیر کمیسیون فرهنگی و علی اکبر ترابی شرکت کرد.

در این نشست نصیرزاده ضمن تشریح اقدامات فرهنگی انجام شده در جریان مسابقات، مراسم ها و مناسبت های مختلف در فدراسیون بدنسازی، تاکید کرد همواره مسائل فرهنگی برای این فدراسیون در اولویت قرار داشته است. رییس فدراسیون بدنسازی گفت: ما مخاطبان زیادی را در رشته های فدراسیون داریم و این موضوع به ما اجازه می دهد تا زمینه مناسبی را برای انجام کارهای فرهنگی در اختیار داشته باشیم. ما تمام قد در راستای پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان قدم بر می داریم و معتقد هستیم هزینه کردن در بخش فرهنگی یک سرمایه گذاری است.

حجت السلام احدی نیز با ابراز رضایت از عملکرد کمیسیون فرهنگی فدراسیون بدنسازی، از آمادگی دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برای حضور چند تن از قهرمانان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در کاروان اعزامی نخبه های ورزشی برای زیارت اربعین اعلام آمادگی کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد شورای ویژه فرهنگی در ورزات ورزش و جوانان با حضور رییس فدراسیون بدنسازی تشکیل شود. از سوی دیگر هماهنگی های لازم برای حضور یک کاروان از جامعه بدنسازی در جهت خدمت به زوار در اربعین در موکب های وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.