1403/02/04

فرهادپور: لیگ پاورلیفتینگ امسال نقاط قوت زیادی دارد/ ذوب آهن به دنبال قهرمانی است

سرمربی تیم پاورلیفتینگ ذوب آهن اصفهان گفت: مطمئنا برای قهرمانی در لیگ به مسابقات آمده ایم  و انشاالله بتوانیم در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

فرید فرهادپور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ که با صعود ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی همراه بوده، اظهار داشت: باید بگویم مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است و در سطح مسابقات بین اللملی برگزار شده است. همچنین در این مسابقات از داوران بین المللی و با تجربه استفاده شد که همین موضوع تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت مسابقات داشته است.

وی در مورد اولین حضور تیم ذوب آهن در لیگ پاورلیفتینگ بیان کرد: باشگاه ذوب آهن باشگاهی با سابقه بسیار بالا و ریشه دار در ورزش کشور است که در عرصه های مختلف ورزشی حضور فعالی داشته است. مدیریت باشگاه تصمیم گرفت تا در لیگ پاورلیفتینگ تیم داری کند و از همین رو بعد از برگزاری چند جلسه موفق شدیم تیمی شایسته را روانه مسابقات کنیم. خدا را شکر توانستیم با امتیاز بالا و با اختلاف زیاد در صدر جدول  گروه الف قرار بگیریم. مطمئنا برای قهرمانی در لیگ به مسابقات آمده ایم  و انشاالله با توکل به خدا بتوانیم در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد فواید برگزاری مسابقات لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: از نظر بنده لیگ باعث می شود که ورزش پاورلیفتینگ بیشتر دیده شود و در نتیجه پیشرفت کند. همچنین باعث می شود از نظر اقتصادی ورزشکاران انگیزه بیشتری برای تمرینات و پیشرفت خودشان داشته باشند و واقعا نقطه قوت یک ورزش برگزاری مسابقات لیگ آن است.  مهم تر از همه پخش مسابقات از شبکه ورزش بود که باعث می شود ورزش پاورلیفتینگ روز به روز بیشتر وارد خانه های مردم شود.