1403/02/05

بازگشت تیم اعزامی به مسابقات مستر یونیورس لبنان با استقبال دبیرکل فدراسیون

تیم اعزامی به مسابقات مستریونیورس لبنان بعد از کسب چهار مدال طلا و یک برنز با استقبال دبیرکل فدراسیون به تهران بازگشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح امروز باشگاه امیرکبیر که موفق شد در مسابقات بین المللی مستر یونیورس لبنان چندین مدال رنگارنگ به دست بیاورد با استقبال ناصر امیری دبیرکل فدراسیون و جمعی از قهرمانان به میهن عزیزمان بازگشت.

در این رقابت ها حمید کاکاوند در بخش بزرگسالان و پیشکسوتان فیزیک به دو مدال طلا رسید، مهدی بهزادی در رشته فیزیک ماسکولار سوم شد و به مدال برنز دست يافت، میثم خمسه در رشته بادی کلاسیک به مقام چهارمی رسيد، امید فروغی نماینده دسته آخر رشته فیزیک کلاسیک موفق به کسب مدال طلا شد، همچنين در قسمت اوورالی فیزیک کلاسیک امید فروغی به مقام نخست رسيد و موفق به کسب پروكارت اليت شد.

حمید قمری عارف در دسته چهارم بادی کلاسیک و دسته چهارم فیریک کلاسیک شرکت کرد و در هر دو عنوان چهارمی را بدست آورد، مهدی مالکی در دسته ۸۵ کیلوگرم با ۱۶ نفر به پرداخت و به مقام ششم دست يافت و محسن احسانی در دسته سنگین وزن با اقتدار کامل به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و مدال طلا را دریافت کرد.

گفتنى است؛ سید فخرالدین جنید سرپرست هیات استان مرکزی، محمد افتخار نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و مرتضی اینانلو سرپرست تیم اعزامی نیز این تیم را در مسابقات مستریونیورس لبنان همراهی می کردند.