1403/01/10

برنامه مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اعلام شد/ ثبت نام ورزشکاران فقط از طریق سامانه ملی بدنسازی

ثبت نام دومین دوره رقابت های فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آغاز شده و ورزشکاران می بایست از طریق سامانه بدنسازی اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روزهای پنج شنبه و جمعه ٢٧ و ٢٨ در مرکز هنری الماس تهران برگزار می‌شود.

ثبت نام ورزشکاران برای شرکت در این مسابقات طی روزهای گذشته آغاز شده و متقاضیان می توانند از طریق سامانه ملی بدنسازی به آدرس https://portal.iranbbf.ir/Matches/Free برای حضور در این مسابقات ثبت نام کنند.

ثبت نام در سامانه ملی بدنسازی برای شرکت در مسابقات الزامی است و همچنین ورزشکاران می بایست معرفی نامه ای از هیات های استانی خود دریافت کرده و در زمان ثبت نام بارگزاری کنند. 

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته فیتنس، ورزشکاران می بایست روز چهارشنبه 26 مرداد از ساعت 10 الی 15 در محل وزن کشی و قدکشی که در مرکز هنری الماس تهران به آدرس مینی سیتی-بزرگراه ارتش-بلوارنیروی زمینی-مجتمع الماس ایرانیان برگزار می شود، حضور بهم رسانده و آیدی کارت خود را دریافت کنند. 

 

همچنین مرحله مقدماتی رقابت های فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل روز پنجشنبه 27 مرداد و مرحله فینال در این سه رشته روز جمعه 28 مرداد برگزار می شود.