1403/02/05

دیدار رياست فدراسيون با نماینده ولی فقیه در استان کردستان/ حجت الاسلام پورذهبی: تمام قد حامى رشته پرطرفدار بدنسازى هستيم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ظهر روز پنج شنبه سیزدهم مرداد ماه مهمان نماینده ولی فقیه در استان کردستان بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده که برای برگزاری مجمع انتخابی هیات استان کردستان به سنندج سفر کرده ظهر امروز با حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کرد. 

رئیس فدراسیون بدنسازی در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های رشته های زیر مجموعه فدارسیون و طیف گسترده مخاطبان این رشته در استان کردستان گفت: امیدواریم با کمک حضرتعالى بتوانیم اقدامات فرهنگی خوبی در حوزه بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان داشته باشیم. همچنین با توجه به رایزنی های صورت گرفته با استاندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان قرار است این استان میزبان یکی از رویدادهای بین المللی فدراسيون باشد که در این خصوص نیز حمایت شما می تواند کمک بزرگی به عوامل اجرایی استان بکند. باید همینجا بگویم که جامعه بزرگ بدنسازی در دل خود افرادی بزرگ و شناخته شده ای را جای داده که از خانواده شهدا هستند و همواره به جمهوری اسلامی و دین و مذهب خود پايبند بودند. ما قهرمانی داشتیم که روی سکو قهرمانی با سربند یا قمربنی هاشم حاضر شده که این نشان از اعتقاد راسخ قهرمانان بدنسازی ایران به ائمه اطهار است.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اخبار رشته بدنسازی را دنبال می کند و از گذشته طرفدار پر و پا قرص ورزش بوده اظهار داشت : با توجه به آمارهایى که در خصوص مخاطبان رشته بدنسازی و باشگاه های موجود در سراسر استان ارائه شد بدون شک باید نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشیم. در بحث رویدادهای بین المللی نیز بنده قول مساعد میدهم که همه جوره پای کار هستیم و از این اتفاق حمایت میکنیم. امیدوارم یک رویداد بزرگ را در استان کردستان در سال جاری برگزار نماییم.