1403/01/10

دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با استاندار کردستان/ زارعی : آماده میزبانی رویدادهای بین المللی در سنندج هستیم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از حضور در مجمع انتخاباتی هیات استان کردستان با استاندار کردستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در دیدار عبدالمهدی نصیرزاده با اسماعیل زارعی كوشا استاندار کردستان در خصوص حمایت هر چه بیشتر از رشته های زیر مجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان و همچنین تیم داری در لیگ های زیر مجموعه فدراسیون و میزبانی از رقابت های ملی و بین المللی بحث و گفتگو شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این دیدار گفت : کردستان با توجه به پتانسیل بالایی که در رشته های قدرتی دارد و همچنین شرایط خوبی که در سنندج از نظر زيرساختى موجود است، اين استان می تواند یک میزبان خوب برای رویدادهای بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باشد. طبق مذاکراتی که با جولایى مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم، ایشان آمادگی اولیه برای میزبانی از رویدادهای بین المللی سال جاری فدراسیون را اعلام كردند. بايد بگويم امسال فدراسیون در دو مرحله میزبان رویدادهای بین المللی است. اول اینکه میزبان دومین دوره جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان هستیم که سال گذشته برای نخستین بار با حضور برترین های ایران و جهان برگزار شد. همچنین در آذر ماه نیز از سه رویداد جهانى همزمان در رشته های پرورش اندام و فیتنس چلنج میزبانی خواهیم کرد.

در ادامه استاندار کردستان نیز با استقبال از پیشنهاد میزبانی این استان از رویدادهای بین المللی گفت : با توجه به مخاطبان پر تعداد فدارسیون بدنسازی و اینکه در حدود پانصد باشگاه در سراسر استان در این رشته فعالیت می کنند ما قطعا نگاه ویژه ای به بدنسازی خواهیم داشت. بحث میزبانی های بین المللی هم از سوی اداره کل ورزش و جوانان و توسط همکاران ما در استانداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و این آمادگی در استان ما وجود دارد تا میزبان شایسته ای براى این رویدادها باشیم.

گفتنى است؛ است حامد جولایى مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان و بهنام بهاری رئیس هیات بدنسازی و ‌پرورش اندام این استان در این دیدار نصیرزاده را همراهی می کردند.