1403/01/10

نصيرزاده: كردستان مى تواند در ليگ بدنسازى و پاورليفتينگ تيمدارى كند/ همكارى سه كانديدا به رشد بدنسازى استان كمك مى كند

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: امیدوارم با رئیس جدید هیات استان کردستان شاهد تیم داری این استان در لیگ پاورلیفتینگ، بدنسازی مردان و لیگ فیتنس چلنج بانوان که به زودی راه اندازی خواهد شد، باشیم.

به گزارش روابط عمومى فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات استان کردستان اظهار داشت: امروز سه کاندیدا با هم به رقابت پرداخت که همه آنها از جامعه بدنسازی و ورزش های قدرتی هستند و هر سه سابقه درخشانی در این رشته دارند. حالا که آقای بهاری توانسته اعتماد اعضای مجمع را جلب کند، مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و فدراسیون بدنسازی است. البته از جناب بهاری میخواهم که از ظرفیت آقایان بهمن میرزایی و مرتضی باقری دو کاندیداى دیگر هم استفاده کند که قطعا می تواند به رشد و توسعه این ورزش در این استان کمک کند. 

وى افزود: امیدوارم با رئیس جدید هیات استان کردستان شاهد تیم داری این استان در لیگ پاورلیفتینگ، بدنسازی مردان و لیگ فیتنس چلنج بانوان که به زودی راه اندازی خواهد شد باشیم. به هر حال کردستان پتانسیل بالایی در رشته های قدرتی دارد و باید با حمایت مسئولان ورزشی بتواند در سطح کشور توانایی های خود را نشان دهد.

رييس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصريح کرد: در حوزه بانوان فدراسیون بدنسازی کاملا فعال است و برخلاف شایعاتی که وجود داشت ما در سه رشته مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ هم اکنون فعالیت میکنیم. مسابقات کشوری این سه رشته نیز به زودی در بخش بانوان برگزار می‌شود. 

نصيرزاده ادامه داد: خوشحال هستم که امروز قهرمانانی هم چون بهروز عباسی و پرویز زارعی را میبینم که سال گذشته در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا  برای ما افتخار آفرینی کردند. قطعا باز هم چنین قهرمانانی در استان کردستان حضور دارند که می‌توانند برای به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین تلاش کنند.

وى در پایان با تشکر از اعضای مجمع و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: تا بحال در استان های مختلفی برای برگزاری مجامع انتخاباتی حضور پیدا کردم اما امروز شرایط اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان آنقدر خوب بود که باعث تعجب من شد. در همین از جا از زحمات آقای جولايى تشکر میکنم و اعلام میکنم هر کمکی از دستم برای پیشرفت رشته بدنسازی و حتی ورزش کردستان بر بیاید دریغ نخواهم کرد.