1403/01/30
با حضور دبیر فدراسیون و رئیس کمیته انضباطی؛

نشست هماهنگی داوران و مسئولان اجرایی و انضباطی مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد

نشست هماهنگی مسابقات انتخابی تیم ملی آسیایی در کرمانشاه با حضور دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و رئیس کمیته انضباطی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشست هماهنگی داوران و عوامل اجرایی مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور ناصر امیری دبیرکل فدراسیون، افشید خوشنویس رییس هیات استان قزوین، محمد دیوسالار رئیس کمیته انضباطی، حمیدرضا بوجاریان رئیس کمیسیون داوران، ابراهیم کمانی رییس کمیته مسابقات، رضا سلطانی سرپرست سازمان تیم های ملی، امید جبلی مشاور عالی رئیس فدراسیون و تعدادی از داوران و مسئولین برگزار شد.

در ابتدای این نشست ناصر امیری، دبیرکل فدراسیون بدنسازی گفت: یکی از دلایل تشکیل این جلسه هماهنگی بین کمیسیون داوران و کمیته انضباطی است. از زمانی که دکتر دیوسالار در راس کمیته انضباطی قرار گرفتند، شاهد نظم خوبی در بخش های مختلف فدراسیون بودیم. انشالله با حضور ایشان و تیم کمیته انضباطی بتوانیم مسابقات پیش رو را هم به بهترین شکل برگزار کنیم. 

دیوسالار، رییس کمیته انضباطی نیز در ادامه نشست اظهار داشت: من برای داوران و ورزشکاران احترامی فراوانی قائل هستم. ما همواره به دنبال احقاق حق ورزشکاران هستیم. ورزشکاران باید بدانند قضاوت کار دشواری است و هیچ کس نمی تواند خودش را جای داوران قرار دهد. هر چند داوران نیز باید شأن و جایگاه خود را به خوبی بدانند و حساسیت برانگیز برخورد نکنند. اگر اعتراضی به حق باشد به آن رسیدگی خواهد شد ولی با حواشی و اعتراض های بی مورد نیز برخورد خواهد شد.

در ادامه نیز مسئولان حاضر در جلسه و همچنین مسئولین کمیسیون داوران و داوران نقطه نظرات خود را پیرامون برگزاری هر چه بهتر رقابت ها ارائه کردند.