1403/01/28

آغاز ثبت نام ورزشکاران برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی در کرمانشاه/ شرایط حضور ورزشکاران اعلام شد

طبق اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صرفا ورزشکارانی که ثبت نام خود را در سامانه ملی بدنسازی تکمیل کنند، می توانند آیدی کارت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی در کرمانشاه را دریافت نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات انتخابی تیم ملی از تاریخ 19 الی 21 مرداد ماه در کرمانشاه در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار و در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می گردد.

بر همین اساس ورزشکاران می توانند از همین امروز برای شرکت در این رقابت ها به سایت فدراسیون به آدرس WWW.IRANBBF.IR و این لینک مراجعه نمایند تا از طریق سامانه ملی بدنسازی در مسابقات انتخابی تیم ملی ثبت نام نمایند.

ورزشکاران می بایست ابتدا عضو سامانه ملی بدنسازی باشند و سپس در لینک مسابقات انتخابی کرمانشاه ثبت نام خود را تکمیل کنند. یکی از مدارک لازم جهت حضور در این مسابقات داشتن معرفی نامه از هیات های استانی است که پیش نیاز حضور ورزشکاران در مسابقات خواهد بود.

ثبت نام ورزشکاران تا دو روز قبل از وزن کشی که در تاریخ 19 مردادماه برگزار می شود ادامه خواهد داشت و صرفا ورزشکارانی می توانند در مسابقات شرکت کرده و آیدی کارت خود را دریافت کنند که ثبت نام خود را در سامانه ملی بدنسازی تکمیل کرده باشند و از هیات های استانی طی نامه ای رسمی به فدراسیون معرفی شده باشند.