1403/01/10

مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای استان اصفهان در شاهین شهر برگزار شد

مسابقات زیر مجموعه کمیته پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه های استان اصفهان به میزبانی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان مسابقات بزرگ پرورش اندام بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک قهرمانی باشگاه های استان اصفهان انتخابی کشور به میزبانی هیات بدنسازی شهرستان شاهین شهرومیمه در تالار مجلل شیخ بهایی طی روز های پنجشنبه و جمعه۶و۷مرداد۱۴۰۱باحضور بیش از۲۰۰ورزشکار در قالب۲۱تیم به نحو باشکوهی برگزار شد.

در این مسابقات از کلیه قهرمانان شاخص استان اصفهان دعوت به حضور شد و با اهدای لوح یادبودی از یکایک این عزیزان توسط هیات بدنسازی استان تقدیر به عمل آمد و همچنین از تیم داوری، فنی و برگزاری مسابقات نیز با اهدای لوح تقدیر شد.

محسن تابش فر سرپرست هیات استان در حاشیه مسابقات گفت: مسابقات به نحو احسن و با استاندارد های کشوری در شاهین شهر برگزار شد. بنده از آقای سعادت مهر و تیم زیرمجموعه بابت میزبانی عالی این مسابقات بزرگ و همچنین همه افرادی که در امر برگزاری هیات بدنسازی استان را یاری کردند صمیمانه سپاسگزاری میکنم.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در این مسابقات دعوت وتجلیل از روسا وسرپرستان قبلی هیات بود که در زمان حضورشان در هیات خدمات ارزشمندی به خانواده بزرگ پرورش اندام ارائه کرده بودند و همچنین حضور مسئولین اداره کل ازجمله جناب ظفریان و جناب شاه علی و همچنین حضور دکتر صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهرومیمه و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر ، جناب آقای شاهزاده فرد رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر و همچنین جناب کثیری نسب مدیرعامل ایران خودرو  و حضور جمع کثیری از چهره های برتر و نام آشنای ورزش کشور جناب تابش فر سرپرست هیات استان و جناب آگاهی رئیس کمیته داوران پرورش اندام فدراسیون و دبیر مجمع و هیات بدنسازی استان بود.

در پایان این دوره از مسابقات باتوجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری آقااباعبدالله الحسین (ع)با هماهنگی هیات بدنسازی شاهین شهر و حضور مداح اهل بیت جناب حاج آقا حسینی و نفس گرم ایشان نام مبارک اهل بیت در  سالن مسابقات طنین انداز شد و با اجرای مراسم سینه زنی اهالی ورزش پرورش اندام به میزبانی محرم رفتند.