1403/01/10

رحیمی: خاطره خوشی را برای جامعه پرورش اندام در کرمانشاه رقم می زنیم/ ستاد برگزاری مسابقات را فعال کردیم

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد این استان آماده برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام است.

صابر رحیمی مدیرکل امور ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اخرین وضعیت این استان برای میزبانی از رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها ستادی برای پیگیری امورات و موارد مرتبط با میزبانی استان کرمانشاه در رقابتهای پرورش اندام انتخابی تیم ملی در استان تشکیل و نشست های متعددی تاکنون برگزار شده است. شرایط میزبانی استان کرمانشاه در گذشته همیشه عالی بوده است و قطعا در این رقابتها نیز شاهد بهترین میزبانی از استان ما خواهید بود.

وی در خصوص اعطای میزبانی به استان کرمانشاه بعد از مدت ها بیان کرد: ما همواره اعلام کرده ایم آماده میزبانی از رویدادهای بزرگ هستیم. در گذشته نیز در رشته ای مانند کشتی که مخاطبان زیادی دارد استان ما میزبان جام جهانی با حضور بزرگان جهان و المپیک بوده است. حالا امیدوار هستیم که این بار بتوانیم میزبان خوبی برای جامعه پرورش اندام باشیم و خاطره خوشی را برای آنها رقم بزنیم. همچنین ما اعلام کرده ایم که در پرورش اندام نیز همواره آماده پذیرش میزبانی مسابقات معتبر و مهم حتی در بخش بین المللی نیز هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص تعامل با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تعامل و همکاری بسیار خوبی با تمامی فدراسیون های ورزشی از جمله بدنسازی و پرورش اندام دارد و در دوره اخیر نیز با حضور دکتر نصیر زاده در فدراسیون بدنسازی این تعامل و همکاری در سطح بالاتری در حال انجام است. امیدوارم در کنار هم و با تلاش شبانه روزی دوستان در فدراسیون بدنسازی بتوانیم موفقیت های بزرگی را رقم بزنیم.