1403/02/01

مسابقات پرورش اندام استان فارس با ۳۲۰ ورزشکار رکورد شکست

مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان فارس با حضور پر شور ورزشکاران برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام هیات فارس، مسابقات پرورش اندام این استان در حالی با حضور 320 ورزشکار برگزار شد که در این مسابقات رکورد تعداد حضور ورزشکاران شکسته شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در اين باره گفت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان فارس با حضور بیش از ۳۲۰ ورزشکار شاهد استقبال پرشوری بود و توانست برای اولین بار رکورد استانی را بشکند .

محمد علی فرهنگ مهر ادامه داد: وزن کشی این دوره رقابت ها چهارشنبه ۵ مرداد ماه انجام شد و پنجشنبه ۶ مرداد ماه ( روز نخست ) ورزشکاران رشته های فیزیک ، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک به رقابت پرداختند و همچنین جمعه ۷ مردادماه ورزشکاران در رشته های بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ به رقابت پرداختند .

وی افزود: این دوره رقابت ها به منظور شناخت نفرات برتر برای اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد و کمیته فنی نفرات شناخته شده خود را به جلسه و اردوی بازبینی دعوت می کند و نفرات نهایی شناسایی شده به دو مسابقه کشوری اعزام‌ می شوند .

فرهنگ مهر تصریح کرد: تعدادی از نفرات منتخب در قالب تیم منتخب فارس به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه انتخابی تیم ملی  حضور در مسابقات آسیایی و تعدادی دیگر نیز به مسابقات شهریور ماه به میزبانی کرمان انتخابی مسابقات جهانی اعزام خواهند شد .

تیم های برتر این دوره از مسابقات به شرح ذیل است :

رشته فیزیک رده سنی بزرگسالان :

 

 تیم اول باشگاه پروشات

مقام دوم شهرستان کازرون

 تیم سوم باشگاه پروشات پلاس

 

 رشته ورزشی بادی کلاسیک رده سنی بزرگسالان :

 

 تیم اول باشگاه ارزشمند

تیم دوم باشگاه رودی فیتنس

 مقام سوم باشگاه مفرح

 

 رشته بادی بیلدینگ رده سنی بزرگسالان :

 

 تیم اول باشگاه رودی فیتنس 

 تیم دوم باشگاه بارانا

 تیم سوم باشگاه انرژی

 

گفتنی است؛ در این مسابقات برای اولین بار حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، شکوهی معاون امور فرهنگی و جوانان و خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این مسابقات حضور پیدا کردند .

در انتها رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام فارس از کلیه عوامل اجرایی اعم از نائب رئیس و دبیر هیئت، کمیته داوران، کمیته فنی، کمیته نظارت و بازرسی، کمیته برگزاری مسابقات ، کمیته روابط عمومی ، نیروی انتظامی برای تامین امنیت و اداره کل ورزش و جوانان که با حمایت خودشان موجب رونق مسابقات گردیدند و همچنین  شرکت کیمیا مکمل که اسپانسر این دوره از رقابت ها بودند تقدیر و تشکر کرد  .