1403/01/09
صادقی، سرپرست تیم پاورلیفتینگ ذوب آهن:

هدف اصلی ذوب آهن قهرمانی در جام باشگاههای جهان است/ پاورلیفتینگ وارد خانه های مردم شد

سرپرست تیم پاورلیفتینگ ذوب آهن معتقد است این تیم ابتدا به دنبال قهرمانی لیگ و سپس به دنبال قهرمانی جام باشگاههای جهان است.

ابراهیم صادقی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: سطح مسابقات فوق العاده بود. با توجه به اینکه من سال گذشته در لیگ حضور داشتم باید بگویم امسال رقابت بهتر از دوره قبلی است. این مسابقات می تواند کمک بزرگی به این رشته کند و باعث رشد ورزشکاران شود.

وی در خصوص نمایش مقتدرانه ذوب آهن در نخستین حضور خود در این رقابت ها عنوان کرد: به طور حتم ذوب آهن برای قهرمانی در این رقابت حضور پیدا کرده است. ما نه تنها به دنبال قهرمانی لیگ هستیم، بلکه به دنبال کسب عنوان قهرمانی جام باشگاههای جهان هستیم و برای این مهم برنامه ریزی کرده ایم. این تازه شروع مسیر ذوب آهن است. معتقدم برای اینکه بتوانیم مدعی قهرمانی جهان باشیم، باید ابتدا بتوانم در لیگ به عنوان قهرمانی برسیم.

سرپرست ذوب آهن در پایان بیان کرد: برگزاری لیگ علی الخصوص پخش زنده این رقابت ها از تلویزیون باعث می شود که این رشته جذاب مورد توجه قرار گیرد و به خانه های مردم برود. ما باید از پایه بتوانیم در این رشته کار کنیم و استعدادها را پرورش دهیم. همچنین برگزاری لیگ رقابت بین باشگاه ها را بیشتر می کند و این موضوع باعث می‌شود وضعیت مالی ورزشکاران بهبود پیدا کند تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت ها ترغیب شوند. از طرفی با توجه به جذابیت این رشته مردم به طور حتم جذب پاورلیفتینگ می‌شوند.