1403/02/01

صابر: قهرمانان جدیدی از دل لیگ پاورلیفتینگ شناخته می شوند/ در دور برگشت به دنبال کسب نتایج بهتری هستیم

سرپرست تیم پیک سلامتی صبا معتقد است برگزاری رقابت های لیگ پاورلیفتینگ کمک بزرگی به این رشته برای شناخت قهرمانان خواهد بود.

فرهاد صابر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص میزبانی این تیم از دور رفت لیگ پاورلیفتینگ گفت: خدا را شکر با کمک های آقای محمود قراچورلو و هماهنگی سازمان لیگ موفق شدیم دور رفت رقابت های لیگ را برگزار کنیم. سعی کردیم تا جایی هم که امکانش وجود داشت، تمامی استانداردها را رعایت کرده و رضایت ورزشکاران و مربیان را جلب کنیم. خدا را شکر که مسابقات هم برای اولین بار به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. 

پیشکسوت رشته پاورلیفتینگ در مورد سطح کیفی مسابقات لیگ بیان کرد: به نظرم سطح مسابقات خوب بود و مسابقات نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجه ای داشته است. برگزاری لیگ رفته رفته تاثیر خود را نشان خواهد داد؛ همانطور که سال گذشته این اتفاق در تیم ملی پاورلیفتینگ تاثیر خود را گذاشت که از جمله آن می توان به تاریخ سازی ورزشکاران کشورمان در رقابت های جهانی اشاره کرد. امیدوارم هستم برگزاری لیگ مستمر باشد و به طور حتم قهرمانان از دل این مسابقات شناخته خواهند شد.

وی در مورد رقابت جذاب تیم پیک سلامتی صبا با تیم شرکت ملی حفاری و دانشگاه آزاد اظهار داشت: تیم ها نفرات خوبی را در اختیار دارند و همین موضوع باعث بالا رفتن کیفیت مسابقات شده بود. این موضوع به طور حتم به سود پاورلیفتینگ خواهد بود. قطعا ما در دور برگشت تدابیر بیشتری اتخاذ خواهیم کرد تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

صابر در خصوص هدف گذاری تیم پیک سلامتی صبا گفت: ورزشکاران رشته قویترین مردان با توجه به آیتم ها و تمریناتی که دارند با حرکات قدرتی و تکنیکی سر و کار دارند. از همین رو هدف تیم ما از حضور در این مسابقات نمایش قدرت و تکنیک ورزشکاران بود و از طرفی نیز کمیته قویترین مردان قصد دارد تا  در تمامی صحنه ها و رویدادهای ورزشی فدراسیون حضور داشته باشد.

وی در پایان بیان کرد: باید از رئیس فدراسیون و سرپرست سازمان لیگ که تا لحظه آخر در کنار ما بودند و مسابقات لیگ را به بهترین شکل برگزار کردند تشکر کنم. همچنین امیدوارم در دور برگشت داوران عملکرد بهتری داشته باشند تا از هر جهت کیفیت مسابقات را هم سطح استانداردهای جهانی ارزیابی کنیم.