1403/02/01
حسین پور، سرمربی تیم شرکت ملی حفاری ایران:

ظفری و بابااحمدی از دل همین لیگ آماده گرفتن مدال جهانی شدند/ پخش زنده لیگ پاورلیفتینگ یک شاهکار بود

سرمربی تیم پاورلیفتینگ ملی حفاری ایران گفت: ما نگاه خاص و جدی ای به لیگ داریم و از حالا به فکر مراحل بالاتر و حتی جام باشگاه های جهان هستیم.

رضا حسین پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص صدرنشینی دور رفت دومین دوره  لیگ پاورلیفتینگ در گروه ب اظهار داشت: از نظر فنی رقابت خوب و جذابی بین تیم ها و ورزشکاران جریان داشت. تیم ها از جمله خود ما از پدیده ها و ستاره های خوبی در این مسابقات رونمایی کردیم. تیم ما نسبت به سال گذشته جوان تر شده است و میانگین سنی تیم نزدیک به 25 سال است و این موضوع می تواند به پویایی ورزش پاورلیفتینگ بیش از پیش کمک کند.

وی افزود: هر مسابقه نقاط ضعف و قوتی دارد و این موضوع غیر قابل کتمان است. سال گذشته مسابقات در سالن وزنه برداری و 12 هزار نفری آزادی برگزار شد که فوق العاده بود و امسال هم رقابت ها در سالن دیگری برگزار شد. موضوع مهم که عالی ترین بخش این دوره بود پخش زنده مسابقات بود که کار بسیار بزرگی بود و نفس و جان دوباره ای در پاورلیفتینگ دمید. حضور صداوسیما و پخش مسابقات یک شاهکار بود که باید همین جا از دکتر نصیرزاده و آقای سلطانی و علی الخصوص روابط عمومی فدراسیون تشکر کنم که این رشته را برای عموم به نمایش در آوردند.

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری ایران در خصوص رقابت نزدیک این تیم با تیم پیک سلامتی صبا اظهار داشت: باید بگویم نه تنها تیم پیک صبا بلکه تیم دانشگاه آزاد نیز تیم خوبی را در اختیار داشت و رقابت این گروه را کاملا جذاب کرده بود. تیم پیک صبا هر چند برای اولین بار در این رقابت ها حضور داشت اما در دوره قبلی با اسمی متفاوت اما همین افراد حاضر شد و نمایش قابل توجهی داشت. لیگ یک ویترین است و باعث شناخت بیشتر این رشته می شود. همین برگزاری لیگ باعث ظهور مهرداد ظفری و احمدرضا بابا احمدی شد.

حسین پور در مورد دور برگشت رقابت های لیگ پاورلیفتینگ گفت: من همین امروز صبح به اهواز رسیدم و بلافاصله به دیدار مدیران باشگاه رفتم تا در خصوص ادامه رقابت های لیگ صحبت کنم. ما نگاه خاص و جدی به لیگ داریم و از حالا به فکر مراحل بالاتر و حتی جام باشگاه های جهان هستیم. امیداور هستم سطح کیفی رقابت ها بهتر و بهتر شود.