1403/01/10

اولین دوره مربیگری بدنسازی در آب ویژه بانوان برگزار شد/ لطفی پور: کلاس آقایان در شهریور برگزار می شود 

اولین دوره مربیگری درجه سه بدنسازی در آب از تاریخ 11 تا 16 تیرماه در بخش بانوان برگزار شد. 

عفت لطفی پور سرپرست کمیته بدنسازی در آب در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری دوره مربیگری درجه 3 بدنسازی در آب بانوان اظهار داشت: این دوره از تاریخ 11 تا 16 تیرماه با شرکت 38 نفر از سراسر کشور برگزار شد. در این دوره شرکت کنندگان پس از گذراندن سه کارگاه پیش نیاز تخصصی این رشته در هفته اول خرداد، برابر سر فصل دروس و محتوای آموزشی انجمن های جهانی بدنسازی و فیتنس در آب آموزش دیدند. 

وی افزود: با توجه به مستندات ارائه شده به ریاست انستیتو و دبیر کل فدراسیون 22 نفر از افراد شرکت کننده در این دوره موفق به کسب نمره قبولی شدند.

سرپرست کمیته بدنسازی در آب تصریح کرد: دوره مربیگری بدنسازی در آب ویژه آقایان نیز از تاریخ  26 تا 31 شهریور برگزار خواهد شد. امیدوارم با توجه به اهمیت تمرینات در آب در هر دو بخش آماتوری و قهرمانی شاهد استقبال بیشتری از سوی ورزشکاران در این دوره باشیم. افراد در این دوره در کارگاه های پیش نیازها که  در تاریخ 23،22 و 24 شهریور ماه برگزار می شود حضور پیدا خواهند کرد. 

لطفی پور در پایان گفت: امیدوارم با توجه به پتانسیل های این رشته کاربردی بتوانیم در سراسر کشور، با آموزش و تربیت مربیانی متخصص، متعهد و کارآمد در رسیدن جامعه به استانداردهای سلامت و در نهایت داشتن یک جامعه سالم و پویا  گام برداریم. همچنین هیات های استانی در این مسیر می توانند بازو های توانمند این کمیته باشند.

گفتنی است؛ اسامی قبول شدگان در دوره مربیگری بدنسازی در آب درجه سه در فایل پیوست قابل مشاهده است.