1403/01/10

پولادگر: فدراسیون بدنسازی پتانسیل بالایی دارد/ باید برای ورود به بازی های آسیایی تلاش کنید

معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم شرایط طوری شود که رشته های زیرمجموعه فدراسیون در بازی های آسیایی و المپیک حضور پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سیدمحمد پولادگر معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای این فدراسیون و داشتن ٢۵ هزار باشگاه، این رشته می‌تواند حتی بیش از این هم رشد کند و افتخار آفرینی کند.

وی در خصوص حذف پاداش قهرمانان رشته بدنسازی و پرورش اندام گفت: به دلیل عدم حضور رشته های زیر مجموعه فدراسیون در المپیک و بازی های آسیایی این پاداش ها توسط وزارت ورزش و جوانان حذف شد. امیدوارم شرایط طوری شود که این رشته در بازی های آسیایی و المپیک حضور پیدا کند و با توجه به پتانسیلی که در کشور دارد موجب افتخار آفرینی برای کشورمان شود.

معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: شما به عنوان اعضای این مجموعه باید تلاش کنید تا این رشته و زیر مجموعه های فدراسیون بتوانید جواز حضور در بازی های آسیایی و و المپیک را کسب کنید و در این رقابت ها حضور داشته باشید. دوستانی که کرسی های آسیایی و جهانی دارند نیز وظیفه دارند تا تلاش کنند این رشته جواز حضور در بازی های آسیایی را کسب کند و بعد از صدور این مجوز سایر مجوزها صادر خواهد شد.

پولادگر در پایان گفت: فعالیت در این رشته نیاز به شفافیت و صداقت دارد که این موضوع تا کنون بوده و ما باید مراقب باشیم این رشته در فضای پاک و دور از حاشیه به کار خود ادامه دهد. برای همه شما همکاران و دوستان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا بتوانیم به تعالی و موفقیت این رشته کمک کنیم.