1403/01/10

امیری: مسابقات انتخابی آسیایی در کرمانشاه یک روز به تعویق افتاد/ تغییراتی در برخی دسته ها به وجود آمده است

دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تغییر تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی آسیایی در کرمانشاه خبر داد.

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص تغییر زمان مسابقات انتخابی آسیایی اظهار داشت: پیش از این اعلام شده بود که تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام در استان کرمانشاه 18 لغایت 22 مردادماه خواهد بود، اما با توجه به نزدیکی و همزمانی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با زمان وزن کشی و آماده سازی سالن مسابقات، تصمیم بر این شد که رقابت ها یک روز به تعویق بیفتد.

وی افزود: بدین ترتیب و طبق بخشنامه ای که برای هیات های استانی ارسال شده، مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام از 19 لغایت 23 مردادماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به اعلام برنامه دقیق مسابقات قهرمانی آسیا 2022 از سوی کشور میزبان، نسبتا به بخشنامه اولیه، تغییراتی در اوزان برگزاری مسابقات به وجود آمد. بر همین اساس وزن 95 کیلوگرم رشته بادی بیلدینگ هم در برنامه مسابقات انتخابی گنجانده شد.

امیری در پایان گفت: رشته های فیزیک کلاسیک و ماسکولار در دو دسته قدی 175- و 175+ سانتی متر برگزار می گردد. همچنین در رشته بادی کلاسیک دسته 168 سانتی متر حذف گردیده است.