1403/01/10

مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران برگزار شد/ نصیرزاده: قهرمانان فدراسیون بدنسازی هم انتظار پاداش و تسهیلات دارند

مجمع سالیانه هیات استان تهران با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران با حضور عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون، ایرجی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، ابوالفضل قناعتی رئیس هیات استان تهران و دیگر اعضای مجمع این هیات در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان ظهر امروز برگزار شد.

در این مجمع در ابتدا رئیس هیات استان تهران گزارشی از عملکرد این هیات در سال 1399 و 1400 را به اعضای مجمع ارائه کرد. در ادامه نیز خزانه دار هیات استان تهران گزارش مالی این هیات را در دو سال اخیر به اعضای حاضر در مجمع ارائه داد که هر دو این گزارش ها مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

در ادامه نیز رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پشت تربیون رفت و دقایقی برای حاضران به صحبت پرداخت. نصیرزاده در بخشی از صحبت های خود گفت: خیلی از اعضای مجمع هیات استان تهران در فدراسیون مشغول فعالیت هستند و در واقع هیات تهران یک فدراسیون کوچک را در دل خودش دارد. بحث مهمی که قصد دارم بار دیگر روی آن تاکید کنم، مبارزه با دوپینگ است که فدراسیون عزمی جدی در این زمینه دارد. امیدوارم با کمک هیات استان تهران بتوانیم در این زمینه گام های بلندتری برداریم. از سوی دیگر این انتظار را داریم که هیات استان تهران در لیگ برتر پاورلیفتینگ هم نمایندگانی داشته باشد و تیمداری کند.

نصیرزاده در ادامه با اشاره به بودجه فدراسیون بدنسازی گفت: بودجه دریافتی ما از وزارت ورزش بسیار محدود است؛ تا جایی که اصلا نمی توانم بگویم. اما از سوی دیگر قهرمانان از ما انتظار دارند. متاسفانه چند سال قبل با یک تصمیم اشتباه قهرمانان فدراسیون بدنسازی از لیست اعطای پاداش و تسهیلات وزارت ورزش کنار گذاشته شدند. قهرمانان ما نمی گویند چرا به فلان کشتی گیر یا والیبالیست یا فوتبالیست پول می دهید، بلکه معتقدند آن ها هم زحمت می کشند تا پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی بالا ببرند و باید مثل بقیه به آن ها نگاه شود.