1403/01/10

رویاوی: رقابت های آسیایی در سطح بالایی برگزار شد/ تمام هدفم تبدیل کردن مدال نقره به طلا بود

مرد طلایی پاورلیفتینگ آسیا امیدوار است که با حمایت های فدراسیون بدنسازی، اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ ایران به افتخارات خود در میادین بین المللی ادامه دهند.

فاضل رویاوی در گفتگو با روابط عمومی فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام، در خصوص کسب مدال طلای دسته 93 کیلوگرم رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا اظهار داشت: سطح رقابت ها بسیار بالا بود و ورزشکاران با انگیزه بالایی در این مسابقات حضور داشتند. خدا را شاکرم که موفق شدم در این رقابت ها به مدال طلا دست پیدا کنم و پرچم سه رنگ کشورم را به اهتزار در بیاورم.

وی افزود: در این مسابقات حریفان من از کشورهای هند، قزاقستان، عمان، ژاپن و چند کشور دیگر بودند که باید بگویم رقابت سخت و تنگاتنگی را با آنها داشتم که در نهایت با کمک مربیان و تلاش خودم و از همه مهم تر لطف خداوند موفق شدم مدال نقره سال گذشته خود را تبدیل به مدال خوش رنگ طلا کنم.

قهرمان آسیا در مورد تبدیل مدال نقره سال گذشته اش به مدال طلا و کسب عنوان قهرمانی گفت: حضور در رقابت های آسیایی در سال گذشته یک تجربه خوب و ارزشمند برای من بود. هر چند اگر کمی بخت با من یار بود می توانستم در همان سال گذشته نیز به مدال طلا برسم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در هر صورت بعد از رقابت های آسیایی در سال گذشته تمام هدف خود را گذاشتم تا مدال نقره را تبدیل به مدال طلا کنم. خدا را شکر با توجه به تجربه ای که کسب کرده بودم و تمرینات مداوم و مستمر توانستم به هدف خود برسم و به مقام قهرمانی دست پیدا کنم.

رویاوی در خصوص عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: باید بگویم فدراسیون با حمایت ها و توجهات خود نقش مهمی در افتخارآفرینی پاورلیفتینگ در ماههای اخیر داشته است و ما در طی این یکی، دو سال اخیر انگیزه زیادی برای حضور در مسابقات پیدا کرده ایم. لازم است که از زحمات دکتر نصیرزاده تشکر کنم که به خوبی با حمایت و فراهم سازی امکانات زمینه ساز موفقیت ما و سایر ورزشکاران این رشته شدند وامیدوار هستم این حمایت ها تا کسب مدال طلای قهرمانی جهان ادامه داشته باشد. همچنین جا دارد از آقای فرشید سلطانی نیز تشکر کنم. ایشان همیشه در کنار ما بودند و حضور ایشان برای ما یک قوت قلب بود و تاثیر بسزایی در موفقیت ما داشته است. از طرفی نیز کادرفنی و مربیان تیم ملی نیز شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند و توانستند به خوبی ما را برای حضور در این رقابت ها آماده کنند تا بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.