1403/01/09

بابایی: فدراسیون بدنسازی نقش بی بدیلی در سلامت روحی و جسمی جامعه دارد/ مجلس حمایت همه جانبه خود را از این فدراسیون اعلام می کند

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر ورزش تقاضا می کنم به طوره ویژه به فدراسیون بدنسازی نگاه کنند و از آنها حمایت مالی و سخت افزاری داشته باشند.

علی بابایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در محل فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: ابتدا باید افتخارآفرینی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران را در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی و کسب نخستین مدال جهانی را تبریک عرض کنم.

وی افزود: نقش کمی و کیفی که فدراسیون بدنسازی و رشته های زیرمجموعه آن در سلامت روحی و جسمی مردم و جامعه دارد، بی بدیل است. با توجه به آمارهای ارائه شده بیش از 80 درصد باشگاه های کشور به رشته بدنسازی اختصاص دارد. باید بگویم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کار سختی در این مسیر دارد و باید یک خسته نباشید ویژه به دکتر نصیرزاده و همکاران ایشان بگویم. بنده به عنوان نایب رئیس کمیسیون اجتماعی و یکی از اعضای فراکسیون ورزش در مجلس با نظر و علاقه خود تصمیم گرفتم خدمت دوستانم در فدراسیون بندسازی و پرورش اندام برسم تا ضمن خسته نباشید و تبریک به آنها، در خصوص حمایت های که مجلس شورای اسلامی می تواند از این رشته ورزشی و رشته های زیر مجموعه این فدراسیون داشته باشد بنده اعلام امادگی کنم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من  از دولت محترم و دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان تقاضا می کنم به طوره ویژه به این فدراسیون نگاه کنند و از آنها حمایت مالی و سخت افزاری داشته باشند. بنده با توجه به شناختی که از دکتر سجادی دارم حتما ایشان به کمک فدراسیون بدنسازی خواهد آمد و در جهت ارتقا این ورزش و زیر شاخه های آن در بخش کمی و کیفی کمک خواهند کرد.

بابایی در پایان گفت: من به عنوان یکی از نمایندگان مجلس به همراه آقای فروردین رئیس فراکسیون ورزش حتما در راستای ارتقای رشته بدنسازی و حمایت از آن تلاش خواهیم کرد و نواقص و مشکلات را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانیم آنها را برطرف کنیم و در شرایط لزوم ابزار نظارتی خود را نیز به کار خواهیم گرفت. به طور حتم ما نقش برجسته این فدراسیون را به فال نیک خواهیم گرفت و اعلام می کنم من آماده هستم به عنوان یک نماینده مجلس و عضو کوچکی از ورزش از همه ورزش ها و فدراسیون ها به خصوص این فدراسیون که مخاطب بیشتری را دارد حمایت کنم. همچنین اعلام می کنم از ظرفیت های خارج دولت نیز همچون موضوع اسپانسر، مدیریت فنی و حرفه ای و همچنین در سطح استان ها با تعامل با هیات ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان ما آمادگی داریم تا در خدمت این فدراسیون باشیم.