1403/01/10

افتخار بزرگ برای ورزش ایران/ فرشید سلطانی عضو تالار مشاهیر فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ شد

فرشید سلطانی، رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا با دریافت حکمی از سوی رییس فدراسیون جهانی به عضویت تالار مشاهیر IPF درآمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در خلال کنگره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ کلاسیک در آفریقای جنوبی که با حضور گاستون پاراژ رییس IPF و دیگر مسئولان فدراسیون جهانی برگزار شد، فرشید سلطانی رسما به عضویت تالار مشاهیر IPF درآمد.

در شرایطی که فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ امسال 50 سالگی تاسیس خود را جشن می گیرد، فرشید سلطانی به عنوان اولین ایرانی و سی و پنجمین عضو در کل تاریخ IPF به تالار مشاهیر این فدراسیون راه پیدا کرد.

در جریان کنگره مسابقات جهانی آفریقای جنوبی، حکم رسمی فرشید سلطانی به پاس خدمات ارزنده او به عنوان رییس فدراسیون آسیا و گسترس رشته پاورلیفتینگ در سطح این قاره، از سوی گاستون پاراژ رییس IPF اهدا شد. 

گفتنی است؛ فرشید سلطانی هم اکنون علاوه بر داشتن مسئولیت ریاست انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی ایران، ریاست فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا را برعهده دارد و به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی نیز فعالیت می کند.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نوبه این خود این افتخار بزرگ برای ورزش کشور را به فرشید سلطانی تبریک گفته و برای وی در ادامه مسیر خود در عرصه جهانی پاورلیفتینگ آرزوی موفقیت می کند.