1403/01/10

داداشلو: تیم VIP مازندران به دنبال جام قهرمانی است/ آینده لیگ پرورش اندام را درخشان می بینم

سرپرست تیم VIP مازندران گفت: از روز اول سعی کردیم در کنار با فدراسیون باشیم و به لیگ اعتبار بدهیم.

علی داداشلو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط تیمش در آستانه برگزاری فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: ما با یک برنامه ریزی خوب در مسابقات حاضر شدیم و خیلی وقت است که برای فینال هم تیممان را بستیم و آماده رقابت هستیم. با توجه به اینکه هم در دور رفت و هم در دور برگشت صدرنشین شدیم، به دنبال این هستیم تا با حفظ جایگاهمان عنوان قهرمانی اولین دوره لیگ را به دست آوردیم و انشالله روز 12 خردادماه جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در خصوص ورزشکاران تیم VIP مازندران در فینال عنوان کرد: در بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک قهرمانان سابق جام الماس را در ترکیب داریم و در پرورش اندام، ماسکولار و فیزیک نیز فینالیست های کشور را جذب کردیم. در فیتنس اسپرت و فیتنس چلنج هم که قهرمانان ایران، آسیا و جهان در ترکیب تیم ما هستند.

سرپرست تیم VIP مازندران تصریح کرد: از روز اول سعی کردیم در کنار با فدراسیون باشیم و به لیگ اعتبار بدهیم. من از ابتدا به این لیگ خوشبین بودم و هنوز هم اعتقاد دارم لیگ بدنسازی و پرورش اندام در آینده به منبع درآمد اصلی ورزشکاران تبدیل می شود. البته در سال اول نبود اسپانسر کار ما را سخت کرد، اما هر طور بود تیم را جمع و جور کردیم. امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم تا اسپانسر خوب بگیریم در دوره بعدی پرداختی های بیشتری به ورزشکاران داشته باشیم.

داداشلو در پایان گفت: امیدوارم اسپانسرهای قدرتمندی برای دوره های بعدی وارد لیگ شوند و ورزشکاران را حمایت کنند. کسانی که از پرورش اندام درآمد دارند، وظیفه شان این است که قهرمانان این رشته را حمایت کنند. با تشکر از ریاست فدراسیون درخواست دارم برای تیم های برتر این دوره هم شرایط ویژه ای قائل شوند تا در لیگ بعدی با خیال راحت تر وارد مسابقات شوند.