1403/01/09
شاه محمدیان، نایب رییس بانوان فدراسیون خبر داد؛

جشنواره فرهنگی-ورزشی فدراسیون بدنسازی به مناسبت روز دختر 11 خرداد برگزار می شود

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، جشنواره فرهنگی-ورزشی فدراسیون ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

نسرین شاه محمدیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار داشت: در راستای تقویت اقدامات فرهنگی-ورزشی فدراسیون بدنسازی، تصمیم داریم جشنواره ای را در روز 11 خردادماه همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها(روز دختر) و هفته کرامت به میزبانی شهر تهران برگزار نماییم.

وی افزود: در این جشنواره مسابقاتی در سه رشته پاورلیفتینگ، مچ اندازی و فیتنس چلنج در بخش بانوان برگزار می شود و رده سنی شرکت کنندگان 15 تا 19 سال در نظر گرفته شده است.

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: هر استان می تواند یک نفر را در هر کدام از رشته های پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج، دو نفر را در رشته مچ اندازی و در مجموع 4 ورزشکار را به جشنواره فرهنگی-ورزشی فدراسیون بدنسازی اعزام نماید. مسابقات در رشته مچ اندازی در دو دسته 60- و 60+ کیلوگرم برگزار می گردد.

شاه محمدیان در پایان گفت: قطعا برگزاری این جشنواره هم باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان دختران نوجوان و جوان ورزشکار خواهد شد و هم در شناساندن رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی به جامعه بانوان کشور کمک شایانی می کند. البته که با آموزش درست در رده های سنی پایه می توانیم در راستای اشاعه ورزش پاک هم گام برداریم.