1403/01/31

حبیب اللهی: ورزشکارانی که در سازمان های خصوصی مسابقه داده باشند، نمی توانند در فینال لیگ رقابت کنند/ به دنبال برگزاری مرحله نهایی با حضور تماشاگران هستیم

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشکارانی که در مسابقات آزاد بین المللی زیر نظر سازمان های خصوصی از جمله NPC در چهار سال اخیر شرکت کرده باشند، حق حضور در فینال لیگ را نخواهند داشت. 

علی حبیب اللهی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری نشست هماهنگی مرحله نهایی لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: طی دو روز اخیر نشست هایی را در هیات تهران و فدراسیون با مسئولان در خصوص برگزاری باشکوه فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام برگزار کردیم و هماهنگی های لازم صورت گرفت. از سالن برگزاری مسابقات در فرهنگسرای بهمن هم بازدید به عمل آمد و همه چیز مهیای فینال و اختتامیه باشکوه رقابت هاست. 

وی افزود: 6 تیم حاضر در مرحله نهایی می بایست لیست خود را هر چه سریعتر تکمیل کرده و تا سه روز قبل از برگزاری فینال قرارداد تمامی ورزشکاران خود را در سازمان لیگ به ثبت برسانند. البته همانطور که پیش از این هم فدراسیون اعلام کرده، ورزشکارانی که در مسابقات آزاد بین المللی زیر نظر سازمان های خصوصی از جمله NPC در چهار سال اخیر شرکت کرده باشند، حق حضور در مسابقات داخلی از جمله لیگ را نخواهند داشت. تیم ها باید در بستن لیست نهایی خود این موضوع را مدنظر قرار دهند. 

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با توجه به فروکش کردن موج کرونا در کشور، شرایط حضور تماشاگران در سالن را فراهم کنیم. البته این موضوع نیاز به مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد و در روزهای آینده این موضوع را به صورت قطعی اعلام خواهیم کرد. قطعا برگزاری فینال مسابقات با حضور تماشاگران از جذابیت های دوچندانی برخوردار است.  

حبیب اللهی در پایان افزود: طبق تصمیم گیری به عمل آمده وزن کشی و ثبت نام ورزشکاران صبح روز جمعه در محل برگزاری مسابقات انجام خواهد شد و از ساعت 15 شروع مسابقات را در رشته های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، بادی کلاسیک، فیتنس اسپرت و فیتنس چلنج برگزار می کنیم تا در نهایت تیم های برتر اولین دوره از مسابقات لیگ مشخص شوند.