1403/01/10

برگزاری نشست هماهنگی فینال اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام/ نصیرزاده: یک هفته برای برگزاری یک مسابقه باشکوه زمان داریم

نشست هماهنگی برگزاری فینال اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در فاصله 8 روز مانده تا برگزاری فینال اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام، نشست هماهنگی برگزاری این رقابت صبح امروز(پنجشنبه 29 اردیبهشت) با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، ناصر امیری دبیرکل فدراسیون، علی حبیب اللهی سرپرست سازمان لیگ، عبدالله فتوحی سرپرست برگزاری مسابقات، حسین جمشیدی مدیر روابط عمومی فدراسیون و مسعود مهدی پور مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

در این نشست سرپرست سازمان لیگ با تشریح آخرین وضعیت سالن برگزاری مسابقات و هماهنگی های صورت گرفته با هیات بدنسازی تهران به عنوان میزبان، ارتباطی تصویری را با حسین جلالی دبیر سازمان لیگ که در فرهنگسرای بهمن محل برگزاری مسابقات حاضر بود، برقرار کرد.

در ادامه در خصوص زمانبندی مسابقات، حضور تماشاگران، بلیت فروشی، ثبت قرارداد ورزشکاران و... بحث و بررسی به عمل آمد.

همچنین رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این نشست گفت: یک هفته برای برگزاری یک مسابقه ایده آل و باشکوه زمان داریم و همه عوامل فدراسیون باید در این مدت زمان با شرح وظایف مشخص اقدامات لازم را انجام دهند. این اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام است و برای اینکه بتوانیم دوره های بعدی را باشکوه تر برگزار کنیم، باید پایان باشکوهی را برای این دوره رقم بزنیم.

گفتنی است؛ مرحله نهایی اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام روز جمعه 6 خردادماه با حضور 6 تیم سعدون کلاسیک،  FA شهریار،  VIP مازندران، ستاره شهر شهرزاد پاسارگاد، کلاسیک اصفهان و قهرمانان جویبار به میزبانی فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می گردد.