1403/01/31

عزیزی: منتظر سورپرایزهای FA شهریار در فینال لیگ باشید/ دوره بعدی لیگ می تواند با 20 تیم قدرتمند برگزار شود

مدیرعامل باشگاه FA شهریار گفت: از نظر من تیم ما با توجه به ورزشکارانی که جذب کردیم، شانس اول قهرمانی است.

فرهاد عزیزی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص وضعیت تیم FA شهریار قبل از حضور در مرحله نهایی لیگ اظهار داشت: با اینکه ورزشکاران زیادی در این تاریخ آمادگی صددرصدی ندارند، اما ما چون از روز اول با برنامه وارد مسابقات شدیم و از لیگ را کاملا جدی گرفتیم، الان هم با جذب ورزشکاران آماده به فکر قهرمانی در مرحله نهایی لیگ هستیم. ورزشکاران باکیفیت و نامداری را برای مرحله نهایی جذب کردیم تا هم تیم ما قدرتمندتر از قبل شود و هم فینال لیگ جذاب تر شود.

وی افزود: فعلا نمی خواهم از ورزشکاران جدیدی که در تیم ما هستند، نام ببرم چون می خواهیم همه را در فینال سورپرایز کنیم. البته در همین حد بگویم که یکی از آن ها امیر خاکیان، اوورال بازی های جهانی 2021 اسپانیاست. در فیزیک کلاسیک علی ترابی برای ما در دور رفت و برگشت روی استیج رفت، اما الان کسی جایگزینش شده که اگر از او بهتر نباشد، پایین تر هم نیست. از نظر من تیم ما شانس اول قهرمانی است.

مدیرعامل باشگاه FA شهریار در خصوص برنامه ریزی برای دوره بعدی لیگ عنوان کرد: خردادماه اولین دوره لیگ تمام می شود و بهترین حالت از نظر من این است که بلافاصله بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی و در شهریورماه دومین دوره لیگ را استارت بزنیم. امسال شرایط مسابقات طوری است که در طول سال ورزشکاران در کوران مسابقات هستند. بازه زمانی شهریورماه تا بهمن ماه می تواند بهترین فرصت برای برگزاری لیگ باشد.

عزیزی در پایان گفت: امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد، روی سکوی نخست بایستد. فدراسیون هم جوایز نقدی برای تیم های برتر تعیین کرده، اما این خواهش را هم دارم که تیم های برتر دوره اول لیگ از سوی فدراسیون حمایت شوند. مطمئن باشید بعد از فینال جذاب دوره اول لیگ، با یک برنامه ریزی خوب 20 تیم قدرتمند در دوره بعدی حاضر می شوند.