1403/01/09

بیانیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محکومیت حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت به پیامبر اسلام

در محکومیت اهانت به ساحت مقدس شریف و پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیانیه‌ای صادرکرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ خانواده بزرگ بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن و پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

انبیاء خورشیدهای تابان عالم بشریت هستند که هر کدام بخشی از رسالت عظیم انسان سازی را دنبال کرده و چراغ هدایت بشر را در دست گرفته اند. دین مبین اسلام حرمتی عظیم برای یکایک ادیان ابراهیم و انبیاء و رسولان الهی قائل است و سراسر قرآن کریم، سرشار از تکریم و تعظیم این انوار قدسی است.

توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود، بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام حضرت محمد(ص) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکایی طراحی شده است.

بدون شک موضع غیرقابل‌توجیه مقامات فرانسوی، پاسخ مناسب و مدبرانه به افراطی‌گری و خشونتی که در جای خود محکوم است، نیست و بیش‌ازپیش موجب تنفر پراکنی می‌شود، کما اینکه شاهد برخی حرکات مشکوک و منزجرکننده در توهین به مقدسات و قرآن از سوی معدود جریانات افراطی اسلام‌ستیز در برخی کشورهای اروپایی هستیم که شدیداً محکوم هستند.

اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است. وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله کنند.

امت هوشیار و متحد مسلمان جهان به خصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته، خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود و در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) تا ظهور منجی موعود(عج الله تعالی فرج الشریف) حاضر در تمام رویدادها و صحنه‌هاست.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ضمن ابراز تاسف و اندوه مضاعف از این حرکت شرم‌آور و دین‌ستیز نشریه فرانسوی، علیه رسول مهر و رحمت(ص) که قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان بخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد این اقدام غیر انسانی و شرم‌آور را محکوم میدارد.