1403/01/10

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان/ زمینه حضور ذوب آهن در لیگ پاورلیفتینگ فراهم شد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه با جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان دیدار کرد.

در این نشست نصیرزاده با اشاره به پتانسیل اصفهان در رشته پاورلیفتینگ گفت: اصفهان یکی از قطب های اصلی پاورلیفتینگ در کشور است. بیش از 40 درصد اعضای تیم های ملی پاورلیفتینگ اصفهانی هستند. همچنین در رشته پرورش اندام تعدادی از مربیان تیم ملی و رییس کمیته داوران فدراسیون در اصفهان حضور دارند. در همین راستا انتظار می رود که اصفهان امسال در لیگ پاورلیفتینگ یک تیم بومی و پرقدرت داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان نیز به زودی در یک فضای عادلانه برگزار گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با تاکید بر برگزاری انتخابات هیات بدنسازی در فضایی عادلانه گفت: امیدواریم بتوانیم از پتانسیلی که در بدنسازی و پاورلیفتینگ استان اصفهان هست، بهترین بهره را ببریم. قطعا به دنبال این هستیم که با یک تیم پرقدرت در لیگ پاورلیفتینگ حضور پیدا کنیم و در این خصوص با باشگاه ذوب آهن هم صحبت کرده ام.

جواد محمدی در پایان این نشست در تماسی تلفنی با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، حمایت خود را از تیمداری این باشگاه در لیگ پاورلیفتینگ اعلام کرد و مدیران این باشگاه نیز در خصوص حضورشان در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.