1403/01/28

الفتی: اهدای جوایز در چنین مراسمی شکیل تر از اهدای آن در مسابقات بود/ فدراسیون به قهرمانان ارج و قرب می دهد

اوورال فیزیک کلاسیک کاپ آسیا گفت: فدراسیون کار بسیار درستی کرد و اهدای جوایز به این شکل خیلی شکیل تر از اهدای آن روی سکو در مسابقات بود.

سامان الفتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان اظهار داشت: برگزاری این مراسم به نظرم کار بسیار قشنگی بود. فدراسیون با برگزاری چنین مراسمی به ورزشکاران ارج و قرب بخشید. پخش تیزرهایی از لحظات قهرمانی ما و در کل مراسمی که تدارک دیده شده بود، برای من به شخصه لذت بخش بود.

وی افزود: شاید خودم چند روز قبل از اینکه به مراسم دعوت شوم، دلسرد شده بودم و می گفتم چرا جوایز ما پرداخت نشد، اما وقتی به این مراسم آمدم و جوایزی که قرار بود بعد از اوورالی در کاپ آسیا بگیرم را به این شکل دریافت کردم، نظرم کاملا تغییر کرد. به نظرم فدراسیون کار بسیار درستی کرد و اهدای جوایز به این شکل خیلی شکیل تر از اهدای آن روی سکو در مسابقات بود. از این بابت از فدراسیون و شخص دکتر نصیرزاده تشکر می کنم.

اوورال فیزیک کلاسیک کاپ آسیا همچنین گفت: در این مراسم خیلی از دوستان، پیشکسوتان و قهرمانان را دیدیم و از حال هم باخبر شدیم. در کل یک دورهمی خوب برای جامعه بدنسازی بود که امیدوارم بازهم شاهد برگزاری چنین مراسم هایی باشیم.

الفتی در پایان در خصوص برنامه خودش در سال 1400 اضافه کرد: تمریناتم را خیلی سفت و سخت پیگیری می کنم و برنامه ام حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است. قطعا هدف های بزرگی در سال جدید خواهم داشت.