1403/01/09

صدور دفترچه اولین داوران رشته پاورلیفتینگ در بخش بانوان/ سلطانی: امیدوارم به زودی این داوران به درجه بین المللی هم برسند

اسامی اولین داوران رشته پاورلیفتینگ در بخش بانوان که در سال 1400 دوره های مربوطه را با موفقیت سپری کردند، اعلام شد.

، فرشید سلطانی، رییس انجمن پاورلیفتینگ در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این خصوص اظهار داشت: ما از تیرماه سال 1400 دوره های آموزشی مربوط به بانوان را در بخش داوری آغاز کردیم. اولین دوره آزمون داوری در تنکابن برگزار شد. در مهرماه نیز به میزبانی تهران دوره و آزمون داوری پاورلیفتینگ بانوان داشتیم. اسفندماه نیز این اتفاق در اصفهان رخ داد. البته در تهران ما آزمون مجدد هم گرفتیم و فرصت دوباره ای به شرکت کنندگان دادیم.

وی افزود: ما نمی خواهیم داور تولید کنیم و هدفمان این است داورانی در رنک ملی قرار بگیرند که این درجات را درست و با موفقیت طی کنند. انشالله به زودی بتوانیم از داوران بانوان در سطح بین المللی هم استفاده کنیم.

رییس انجمن پاورلیفتینگ در پایان گفت: بیش از 130 نفر در آزمون داوری پاورلیفتینگ بانوان نمره قبولی گرفتند، اما تعداد زیادی از آن ها دچار نقص مدرک هستند. کسانی که مدارکشان کامل بوده، می توانند با مراجعه به هیات های استانی دفترچه های خود را دریافت کنند، اما کسانی که مدارکشان دچار نقص بوده، می بایست مدارک کامل خود را به شماره 09122700510 خانم استاجی در واتس اپ ارسال کنند تا دفترچه های آن ها صادر گردد.

گفتنی است؛ در فایل پیوست اول نام قبول شدگانی که دفترچه های آن ها آماده تحویل است، آمده است.

در فایل پیوست دوم نام قبول شدگانی که دچار نقص مدرک هستند، آمده است.