1403/01/09

نشست رییس فدراسیون بدنسازی با شهردار زنجان/ نصیرزاده: شهبازی از ظرفیت شهرداری استفاده کند/ فیروزفر: آماده برگزاری رویدادهای خانوادگی هستیم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سفر خود به زنجان با شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از حضور در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، به دیدار علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان رفت.

در این نشست نصیرزاده با اشاره به انتخاب شهبازی به عنوان رییس جدید هیات بدنسازی زنجان که از بدنه شهرداری زنجان به حساب می آید، گفت: انتظار می رود شهبازی بتواند از ظرفیت شهرداری در راستای رشد و تعالی هیات بدنسازی زنجان استفاده کند. فدراسیون ظرفیت خوبی را نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان در رشته های زیرمجموعه خود ایجاد کرده و استان ها نیز به همین منوال باید ظرفیت خود را افزایش دهند. البته فدراسیون در کنار هیات های استانی است و به آن ها هم از نظر مالی و هم معنوی کمک می دهد. یکی از اهداف فدراسیون بدنسازی هم توسعه ورزش همگانی است که هیات بدنسازی زنجان با همکاری شهرداری می تواند در این بخش برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

فیروزفر نیز در ادامه این نشست گفت: من هم اعتقاد دارم که هیات بدنسازی ظرفیت بالایی در بخش همگانی دارد و باید برای درگیر کردن خانواده ها در رویدادهای همگانی برنامه ریزی کند. شهرداری این آمادگی را دارد که با همکاری هیات بدنسازی استان زنجان، مسابقه ای را با جوایزی مناسب برای خانواده ها در یکی از پارک های شهر ترتیب دهد. فدراسیون بدنسازی در سال های اخیر مخاطبان بسیاری پیدا کرده و مردم با رشته های زیرمجموعه این فدراسیون آشنایی کامل دارند.

گفتنی است؛ در این نشست بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و علی شهبازی رییس جدید هیات بدنسازی زنجان نیز حضور داشتند.