1403/01/10

حیدرزاده: توجه به مناطق محروم و نوآوری اولویت های کمیته همگانی خواهد بود/ المپیاد بدنسازی باعث کشف استعدادها می شود

سرپرست کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: برگزاری المپیاد بدنسازی و پرورش اندام می تواند نقطه عطفی برای فدراسیون و باعث شناسایی استعدادهای جدید باشد. 

مسعود حیدرزاده در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های کمیته همگانی اظهار داشت: در سال 1400 کمیته همگانی توانست به سبک های مختلف فعالیت داشته باشد و باعث شناخت بیشتر مردم نسبت به اقدامات و وظایف این کمیته شود. از جمله اقدامات ما برگزاری مسابقات مچ اندازی با حضور خانواده ها، برگزاری جشنواره رشته های ورزشی زنان و برگزاری جشنواره آماده شو بود. در سال 1401 طبق سیاست ها و برنامه های راهبردی دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان ما برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه افزود: در بحث سلامت محوری لیگ تندرستی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در بخش ورزشی برای خانواده ها برنامه تحت عنوان «فیت فامیلی» را راه اندازی خواهیم کرد. توجه ویژه به سالمندان، توجه به مناطق محروم، خلاقیت و نوآوری در رشته های ورزشی از جمله برنامه های آینده کمیته همگانی است.

حیدرزاده در پایان در خصوص برنامه فدراسیون برای برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی بدنسازی و پرورش اندام گفت: این المپیاد می تواند نقطه عطفی برای فدراسیون بدنسازی و باعث گسترش ورزش در بین عموم افراد باشد. طی هماهنگی های صورت گرفته، در رشته هایی که در جلسه اخیر تصمیم گیری شد، فستیوالی را در رده های نوجوانان و جوانان برگزار خواهیم کرد که البته همکاری هیات های استانی را می طلبد. بدون شک با برگزاری این المپیاد استعدادهای جدیدی در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی شناسایی خواهند شد.