1403/01/10

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با رییس پلیس پایتخت/ نصیرزاده: برای ساماندهی باشگاهها نیازمند کمک پلیس هستیم/ رحیمی: از فدراسیون بدنسازی حمایت همه جانبه خواهیم داشت

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفتگو کرد.  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دیدار با سردار حسین رحیمی گزارشی از وضعیت فعلی و رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی ارائه کرد و از فرصت های پیش روی این فدراسیون در راستای افزایش سلامتی جامعه سخن گفت.

نصیرزاده با قدردانی از حمایت های پلیس پایتخت از این فدراسیون عنوان داشت: حدود ۵ هزار باشگاه بدنسازی در تهران به صورت رسمی و قانونی در حال فعالیت هستند .برای ساماندهی باشگاه های بدنسازی و حمایت از باشگاه های معتبر و برخورد با باشگاه های غیر مجاز نیازمند حمایت های پلیس در برخورد با افراد متخلف در این حوزه هستیم.

رحیمی نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه پلیس از همه رشته های ورزشی و ورزشکاران حمایت می کند، بیان داشت: ورزش بدنسازی ورزشی مفرح و ارزشمند و نشاط آور است که مورد توجه و اقبال جوانان و نوجوانان قرار دارد. حمایت همه جانبه خود را از فدراسیون رسمی و قانونی  اعلام می‌داریم و از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کشور حمایت می کنیم. به طور حتم وجود باشگاه های غیر مجاز می تواند سلامت جسمانی و عقلانی و اخلاقی ورزشکاران ما را به مخاطره بیاندازد.

وی افزود: ما نباید اجازه دهیم عده ای محدودی بیایند و این فرصت خوبی که جامعه بدنسازی در راستای فعالیت ورزشی برای جوانان ایجاد کرده را برهم بزنند و محیط باشگاهها را ناامن کنند. هیچ کسی نمی تواند بگوید خواهان بدن مناسب و خوش اندام نیستم و به نوعی همه مردم مخاطب این فدراسیون هستند. به همین خاطر فدراسیون می تواند روی کمک پلیس حساب کند. البته همکاری ما با فدراسیون در شناسایی متخلفان و ارائه گزارش های به موقع بیشتر خواهد شد.

همچنین مقرر شد طی روزهای آینده سردار رحیمی از فدراسیون بدنسازی و اردوی تیم های ملی بازدید به عمل آورد. از سوی دیگر رییس فدراسیون بدنسازی نیز از رییس پلیس پایتخت درخواست در جلسات هیات رییسه و شورای سالم سازی باشگاهها به عنوان عضو افتخاری حضور پیدا کند.  

گفتنی است؛ رضا فیروزی، نایب رییس فدراسیون در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده را همراهی می کرد.