1403/01/30

نامه رییس فدراسیون بدنسازی به هیات های استانی در خصوص نظارت بیشتر بر باشگاهها

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نامه ای به روسای هیات های استانی خواهان نظارت بیشتر روی فعالیت باشگاههای بدنسازی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی نامه ای به روسای هیات های استانی در خصوص برخی تهدیدهای موجود در باشگاههای بدنسازی هشدار داد و خواهان تلاش در راستای سالم سازی محیط باشگاه ها شد.

در متن این نامه آمده است:

ضمن قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در ایام مبارک رمضان، احتراما به استحضار می رساند علی رغم فرصت های غیرقابل انکاری که باشگاه های بدنسازی در حیطه های اقتصادی، اشتغال زایی و کارآفرینی، افزایش مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی ایجاد داشته است در کنار آن برخی افراد سودجو درصدد سوء استفاده از این فرصت ها و تنزیل برند باشگاه های بدنسازی در جامعه می باشند.

لذا، از جنابعالی انتظار می رود با نظارت هر چه بیشتر در حوزه های مبارزه با دوپینگ و ترویج ورزش پاک، جلوگیری از انجام تمرینات مختلط، جلوگیری از انجام تمرینات بدون حضور مربی، دریافت شهریه های کلان، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، عدم تمدید مجوز باشگاه و ...،  و همچنین انتشار امتیاز و گزارش های ارزیابی از طریق روابط عمومی هیات و اصحاب محترم رسانه در راستای سالم سازی محیط باشگاه های بدنسازی اقدام لازم مبذول فرمائید.

بر همین اساس در راستای تشویق و ایجاد سازوکارهای انگیزشی برای هیات های فعال در این حوزه، در سال جدید،  امتیاز قابل توجهی در ارزیابی استان ها تخصیص می گردد.