1403/01/09
حبیب اللهی، سرپرست سازمان لیگ:

باشگاهها تا 14 اردیبهشت برای اعلام حضور در لیگ پاورلیفتینگ فرصت دارند/ 20 خردادماه مسابقات آغاز می شود

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: سعی داریم دومین دوره مسابقات را با کیفیتی به مراتب بهتر از سال اول برگزار کنیم.

علی حبیب اللهی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص چگونگی برگزاری دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: بخشنامه دومین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ باشگاههای کشور آماده شده و به هیات های استانی ابلاغ خواهد شد. باشگاهها تا 14 اردیبهشت ماه فرصت دارند آمادگی خود را جهت حضور در این مسابقات به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کنند. انشالله از 25 اردیبهشت ماه نیز تا 4 خردادماه شاهد ثبت قرارداد باشگاهها با ورزشکاران خواهیم بود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده بعد از پایان ثبت قرارداد ورزشکاران 9 خردادماه جلسه ای با مدیران عامل باشگاهها برای هماهنگی برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد و سپس 10 خردادماه قرعه کشی انجام می شود. انشالله دور رفت دومین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ 20 خرداد، دور برگشت 27 خرداد و دور نهایی و فینال مسابقات 3 تیرماه برگزار می گردد.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اعلام آمادگی اولیه باشگاههایی همچون ذوب آهن و شهرداری شهرقدس تصریح کرد: باشگاههای قدرتمندی در روزهای اخیر اعلام آمادگی کردند. قطعا با رایزنی هایی که صورت می گیرد، طی روزها و هفته های آینده شاهد حضور باشگاههای دیگری هم به لیگ وارد می شوند. ما سعی داریم دومین دوره مسابقات را با کیفیتی به مراتب بهتر از سال اول برگزار کنیم.

حبیب اللهی در پایان گفت: مسابقات امسال در 8 وزن برگزار می شود و هر تیم باید حداقل 8 ورزشکار و حداکثر 20 ورزشکار داشته باشد. در دو بازه زمانی نیم فصل و قبل از شروع دور نهایی هم امکان نقل و انتقالات وجود خواهد داشت.