1403/01/10

برگزاری نخستین نشست اعضای کمیته حرفه ای با رییس فدراسیون/ نصیرزاده: باید جامعه بدنسازی را نسبت به بخش حرفه ای آگاه کنیم

نخستین نشست اعضای کمیته حرفه ای با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمد دیوسالار رییس کمیته انضباطی، کاوه درودی رییس، امید نوید نایب رییس، شهرام نیکبخت دبیر، محمدمهدی یزدانی عضو هیات اجرایی در امور آموزش، فرهاد خلیل پور عضو هیات اجرایی در امور مسابقات، نادر اکبری وند عضو هیات اجرایی در امور اقتصادی و مجید احمدمیرمحمدعلی مسئول روابط عمومی کمیته حرفه ای حضور داشتند، در خصوص فعالیت های کمیته حرفه ای در بخش مسابقات، اعزام ها، آموزش و... بحث و تبادل نظر شد.

کاوه درودی، رییس کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی در ابتدای نشست به تشریح فعالیت های ماه‌های اخیر این کمیته و معرفی اعضای جدید کمیته پرداخت. 

در ادامه عبدالمهدی نصیرزاده نیز در خصوص اهداف فدراسیون از تشکیل کمیته حرفه ای توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: من هم اعتقاد دارم که باید در ابتدا جامعه بدنسازی را نسبت به بخش حرفه ای آگاه کنیم. شاید به خاطر برخی تبلیغات غلط ورزشکاران آگاهی کافی را از بخش حرفه ای نداشتند. مثلا در همین مسابقات اخیر عجمان کلاسیک که تیم ملی فیزیک ایران اعزام شد، شاهد دریافت چند کارت حرفه ای و جوایز نقدی قابل توجه از سوی ورزشکاران ایرانی بودیم. اعتقاد دارم کمیته حرفه ای می تواند در بخش اعزام ورزشکاران به مسابقات حرفه ای وارد شده و در این بخش به فدراسیون کمک زیادی کند.