1403/01/09

بوجاریان: پیگیر مسائل معیشتی داوران هستیم/ کارگاه دانش افزایی رایگان برای داوران بین المللی برگزار می شود

رییس کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: برگزاری کارگاه دانش افزایی را برای همه داوران بین المللی در آینده ای نزدیک در برنامه داریم.

حمیدرضا بوجاریان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه های کمیسیون داوران در سال 1401 اظهار داشت: در تلاش هستیم که در سال جدید شرایط خوبی را برای داوران در رشته های مختلف فراهم کنیم. بدون شک بحث حق الزحمه داوران و بیمه آن ها به صورت جدی از سوی کمیسیون پیگیری خواهد شد. در جلسه ای که در روزهای ابتدایی سال با ریاست فدراسیون داشتم، مسائل معیشتی را مطرح کردم و ایشان نیز مثل همیشه نظر مثبتی برای رسیدگی به امور داوران داشتند. 

رییس کمیسیون داوران در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه دانش افزایی را برای همه داوران بین المللی در آینده ای نزدیک در برنامه داریم. این کارگاه به صورت رایگان برگزار می شود و پس از آن اسامی تمامی داوران بین المللی در رشته پرورش اندام روی سایت فدراسیون اعلام خواهد شد. 

بوجاریان همچنین با اشاره به تصویب آیین نامه کمیسیون داوران در مجمع فوق العاده فدراسیون گفت: باید به زودی طبق اساسنامه جدید فدراسیون انتخابات کمیسیون داوران را برگزار کنیم. طبق این اساسنامه اعضای کمیسیون داوران طبق یک فرآیند و با رای گیری از خود  داوران انتخاب می شوند.