1403/01/10

عبداللهی: ارزیابی عملکرد اساتید در سال جدید انجام می شود/ به اساتید برتر تسهیلات تعلق خواهد گرفت

نایب رییس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی گفت: بعد از برگزاری هر کدام از دوره های آموزشی ارزیابی عملکرد اساتید توسط شرکت کنندگان در کلاس صورت می گیرد.

فرزانه عبداللهی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه انستیتو جهت ارزیابی اساتید بعد از برگزاری دوره های آموزشی اظهار داشت: طبق تصمیمی که در سال جدید با مشورت ریاست فدراسیون اتخاذ کردیم، قرار است برای بالا بردن سطح کیفی کلاس های آموزشی و استفاده از اساتید برجسته و برتر، از این پس، بعد از برگزاری هر کدام از دوره های آموزشی ارزیابی عملکرد اساتید توسط شرکت کنندگان در کلاس صورت بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: قطعا اساتیدی که بیشترین درصد رضایتمندی را از سوی شرکت کنندگان در دوره ها کسب کنند، ضمن اینکه قطعا در دوره های بعدی بیشتر از آن ها استفاده خواهد شد، تسهیلات مادی و معنوی نیز به آن ها تعلق می گیرد. از جمله تسهیلاتی که برای اساتید برتر در نظر گرفته شده، چاپ رایگان کتاب، پرداخت هزینه سفر برای ارائه مقالات و... خواهد بود.

نایب رییس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی در پایان گفت: انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قصد دارد با انجام این نظرسنجی ها و ارزیابی عملکرد اساتید و ارائه تسهیلات به اساتید برتر برای آن ها ایجاد انگیزه کند. امیدوارم تمامی این اتفاقات منجر به بالا رفتن سطح کیفی دوره های آموزشی فدراسیون در سال پیش رو شود.