1403/01/10

قرآن نویس: یک تیم را به نمایندگی از ایران به مسابقات مستر یونیورس هند اعزام می کنیم/ ورزشکاران آماده اعلام آمادگی کنند

مدیر باشگاه قرآن نویس قزوین گفت: با هماهنگی فدراسیون یک تیم را به نمایندگی از ایران به مسابقات مستر یونیورس هند اعزام می کنیم.

محسن قرآن نویس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در نشستی که با ریاست فدراسیون داشتیم، درخواست خود را مبنی بر اعزام یک تیم به مسابقات مستر یونیورس هند اعلام کردیم که با نظر مثبت دکتر نصیرزاده مقرر شد باشگاه قرآن نویس قزوین یک تیم را به نمایندگی از ایران به این رقابت ها اعزام کند.

وی افزود: مسابقات مستر یونیورس از 26 الی 28 فروردین ماه به میزبانی شهر پونه هند برگزار می شود و 6 کارت حرفه ای هم به قهرمانان رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام تعلق می گیرد. این رقابت ها در رشته های مختلف از جمله پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و فیتنس چلنج برگزار می شود.

مدیر باشگاه قرآن نویس قزوین در پایان گفت: این اعزام فرصت خوبی برای ورزشکارانی است که هم اکنون در دوران رژیم و آمادگی هستند. البته در رشته فیتنس چلنج که نیازی به رژیم نیست و ورزشکاران می توانند خیلی زود خودشان را به اوج آمادگی برسانند. زمان زیادی نداریم و بعد از اعلام آمادگی ورزشکاران، طی روزهای آینده یک بازبینی خواهیم داشت تا نفرات منتخب تیم اعزامی را معرفی کنیم.