1403/01/10

دیدار رییس هیات بدنسازی استان تهران با رییس فدراسیون/ قناعتی: سرعت فعالیت های فدراسیون بی نظیر است

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران با حضور در فدراسیون با رییس فدراسیون بدنسازی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ابوالفضل قناعتی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران روز یکشنبه 14 فروردین ماه با حضور در محل فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این نشست در خصوص مسائل مختلف از جمله اعطای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی به هیات استان تهران و حضور یک نماینده از استان تهران در دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ بحث و گفتگو صورت گرفت.

قناعتی در این نشست با تمجید از فعالیت های فدراسیون در سال 1400 گفت: سرعت فدراسیون در انجام فعالیت ها در بخش های مختلف بی نظیر است. خوشحالیم که فدراسیون بدنسازی با یک مدیر جوان و با انگیزه توانسته جایگاه خودش را پیدا کند و هر اقدامی که انجام می دهیم، می بینیم فدراسیون یک گام از ما جلوتر است.

وی همچنین افزود: هیات استان تهران آمادگی میزبانی های بزرگ در سطح ملی و بین المللی را دارد. با این حال اعتقاد دارم در جدول شاخص ارزیابی هیات های استانی باید بحث میزبانی از مسابقات به صورت ویژه دیده شود و استانی که یک میزبانی را به نحو احسن انجام می دهد، امتیاز خوبی در این جدول به دست بیاورد.

نصیرزاده هم ضمن قدردانی از زحمات رییس هیات استان تهران گفت: هیات استان تهران در سال های اخیر همواره در تمامی بخش ها جزو هیات های فعال و برتر بوده و با حضور شخصیتی همچون سردار قناعتی شاهد پیشرفت روزافزون هیات در تمامی زمینه ها هستیم. امیدوارم در سال جدید بتوانیم از ظرفیتی که استان تهران در بخش میزبانی دارد، بیشتر استفاده کنیم. همچنین امیدوارم شاهد حضور یک تیم قدرتمند از استان تهران در لیگ پاورلیفتینگ باشیم.