1403/01/09

بازدید نماینده مردم لنجان از تمرینات ملی پوشان پاورلیفتینگ/ رجایی: فدراسیون بدنسازی نیازمند حمایت ویژه تری است

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی از تمرینات چند تن از ملی پوشان پاورلیفتینگ در این شهر بازدید کرد.

حسین رجایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص بازدید از تمرینات ملی پوشان پاورلیفتینگ در شهرستان لنجان استان اصفهان اظهار داشت: وقتی متوجه شدم پنج تن از منتخبان تیم ملی پاورلیفتینگ در یک باشگاه در شهرستان لنجان تمرین می کنند، تصمیم گرفتم با حضور در این باشگاه به آن ها خسته نباشید و خداقوت بگویم. این باعث افتخار شهرستان لنجان است که 5 عضو تیم ملی در یک باشگاه در این شهر حضور دارند و حتی در ایام نوروز هم تمرینات خود را به شکل جدی ادامه می دهند.

وی افزود: پتانسیل بسیار خوبی در بخش رشته های قدرتی در شهرستان لنجان وجود دارد که باید با توجه بیشتر تقویت شود. بدون شک مسئولان ورزشی شهر و استان باید نگاه ویژه ای به این پتانسیل موجود داشته و از ورزشکارانی که در سطح ملی فعالیت می کنند، حمایت جدی داشته باشند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: چه در شهرهای بزرگ و چه کوچک باشگاههای بدنسازی در طول سال فعال هستند و خیلی از جوانان کشور در این رشته فعالیت می کنند. این نشان از اهمیت بالای بدنسازی است که به نظر می رسد مخاطبان زیادی در سطح کشور داشته باشد. فعالیت های فدراسیون را هم رصد می کنم و از نظر من اقدامات خوبی در یکی، دو سال اخیر برای رشد و تعالی این رشته انجام شده است.

رجایی در پایان گفت: با توجه به مخاطبان پرتعداد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، به نظر می رسد باید از نظر بودجه ای سهم بیشتری برای این فدراسیون در نظر گرفته شود. ما هم در مجلس از این فدراسیون که هم در بُعد قهرمانی و هم در بُعد همگانی فعال است، حمایت می کنیم تا در سال جدید با تزریق بودجه بیشتر فعالیت های فدراسیون بدنسازی هم گسترده تر از قبل شود.