1403/01/10
حدود چهار هزار کارت مربیگری در روزهای پایانی سال صادر شد

امیری: فدراسیون بدنسازی مثل همیشه در بخش آموزش سرآمد خواهد بود/ ایده های آموزشی جدیدی برای سال 1401 داریم

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون بدنسازی یک فدراسیون آموزش محور است و می خواهد همچون گذشته در بخش آموزش سرآمد باشد.

ناصر امیری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص صدور حدود 4 هزار مدرک مربیگری در روزهای پایانی سال 1400 اظهار داشت: با تلاش همکاران در انستیتو و بخش های دیگر فدراسیون خوشبختانه حدود 4 هزار مدرک مربیگری که از سال 1400 و حتی سال های قبل معوقه مانده بود، صادر و به هیات های استانی ارسال شد تا به نوعی فدراسیون توانسته باشد در آستانه نوروز به مربیان عزیز عیدی بدهد. قبول شدگان در این دوره ها که نامشان هم بر روی سایت فدراسیون اعلام خواهد شد، می توانند با مراجعه به هیات های استانی در اولین فرصت مدارک خود را دریافت کنند.

وی افزود: این مدارک مربوط به دوره های برگزار شده در استان های تهران، خراسان رضوی، قم، مازندران، کرمان، مرکزی، خراسان شمالی، کرمانشاه، هیات ورزش های دانشگاهی گلستان، فدراسیون و ارگان های مختلف بوده است.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچون گذشته قصد دارد بر اساس اصول تخصصی و فنی در بخش آموزش پیش رود و در سال جدید دوره های مربیگری بدنسازی در رشته های ورزشی را تعریف خواهیم کرد. فدراسیون بدنسازی یک فدراسیون آموزش محور است و می خواهد همچون گذشته در بخش آموزش سرآمد باشد. با توجه به کادر آکادمیک مدیریتی حاکم بر فدراسیون این انتظار هم وجود دارد که فدراسیون بدنسازی بتواند در امور آموزشی پیش رو باشد.

امیری در ادامه عنوان کرد: سال سختی را پشت سر گذاشتیم و از این بابت به همه همکارانم به ویژه آقای ارجمند به عنوان رییس انستیتو خسته نباشید و خداقوت می گویم. در رشته های جدیدی دوره های مربیگری و داوری برگزار شد و البته نواقصی هم وجود داشت که قطعا باید برای سال جدید آن ها را رفع کنیم. یکی از برنامه های سال آتی جذب مدرسین جدید با اخذ آزمون در سراسر کشور خواهد بود که نیازهای استانی نیز در این زمینه مرتفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: با ایجاد آکادمی بین المللی IFBB در ایران و مدرسین بین المللی که در ایران داریم، می توانیم نه تنها پاسخگوی متقاضیان داخلی باشیم، بلکه نیازهای آموزشی بین المللی را هم پوشش دهیم. همانطور که اخیرا دکتر هاشمی به عنوان یک مدرس بین المللی، در رشته فیتنس چلنج برای خیلی از کشورهای سراسر جهان کلاس های آموزشی آنلاین برگزار کرد. می توانیم حتی مدرسان خود را به کشورهای دیگر اعزام کنیم.