1403/01/10

کریمی: چهارمحال و بختیاری در میزبانی سربلند شد/ مچ اندازی در حال توسعه در سطح کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات مچ اندازی با مشارکت بالای ورزشکاران از استانهای مختلف و با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر کرد برگزار شد.

حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حاشیه مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاههای کشور در شهرکرد اظهارداشت: یکی از رسالت های فدراسیون ها توسعه رشته های ورزشی است و فدراسیون بدنسازی یکی از فدراسیون های فعال در این حوزه می باشد. در این میان یکی از رشته هایی که درمیان جوانان مورد استقبال قرارگرفته، رشته زیبای مچ اندازی است.

 کریمی ضمن تشکر از حسن اعتماد رییس فدراسیون برای واگذاری این میزبانی به استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این دوره از مسابقات با مشارکت بالای ورزشکاران همراه بود که در مجموع 460 شرکت کننده از استانهای مختلف در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور حضور داشتند. در این دوره از مسابقات پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شد و ورزشکاران با آسودگی خاطر به رقابت پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال بختیاری خاطر نشان کرد: این استان از پتانسیل های زیادی برخوردار است. به همین دلیل گرایش به مچ اندازی با استقبال زیادی همراه شده و ما روز به روز شاهد گسترش این رشته در سطح استان هستیم. امیدواریم برگزاری این مسابقات باعث تشکیل تیم ملی توانمند برای اعزام به مسابقات برون مرزی در سطح جهانی و آسیایی شود تا ورزشکاران بتوانند با افتخارآفرینی در سطح بین المللی باعث شکوفایی استعدادها و افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان شوند.