1403/01/31
با هدف ارائه عملکرد و تبیین برنامه های پیش رو برگزار شد ؛

نشست روسای هیات های بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان

نشست روسای هیات های بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان در سالن مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان ؛ با حضور خاتمی فر رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و روسای هیات های شهرستانی نشست پایان سال هیات بدنسازی و پروش اندام استان با هدف ارائه عملکرد و تبیین برنامه های آتی هیات ها در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد .

دانیال خاتمی فر رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان دراین نشست ضمن تقدیر از عملکرد هیات های شهرستان گفت :
درسالی که گذشت باتوجه به شرایط پاندمی کرونا و محدودیت های ناشی از آن و البته مشکلات اقتصادی ، شاهد عملکرد قابل توجه و مطلوبی در سطح استان بودیم که البته با توجه به پتانسیل بالای هیات های شهرستان امیدواریم شاهد ارتقا و رشد بیشتر این فعالیت ها باشیم .

وی بابیان اینکه در هر رویداد ورزشی حضور تماشاگران موج هیجان و شادابی خاصی را به همراه دارد ، گفت : بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در این مدت از لطف حضور تماشاگران و دوست داران ورزش محروم بودیم .

وی در ادامه ضمن تشریح برخی مشکلات ورزش در استان تاکید کرد : برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله رویداد های رشته بدنسازی و پرورش اندام نیاز به حمایت اسپانسر هاست تا بتوانیم با حمایت مالی و بدون دغدغه های اقتصادی مسابقات را در سطح استان با کیفیت قابل قبولی برگزار کنیم .

در ادامه ، روسای هیات بدنسازی شهرستانها ضمن تشریح عملکرد سال جاری و ارایه برنامه های سال آینده به بحث و تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات وموانع و ارتقا همکاری در جهت توسعه بدنسازی و پرورش اندام استان پرداختند .

در خاتمه نیز از زحمات و تلاش های یکساله مسئولین هیات های شهرستان استان گیلان تجلیل و تقدیر بعمل آمد .