1403/01/31

خبر خوش برای ورزشکاران حاضر در کاپ آسیا/ 9 کارت حرفه ای به نفرات برتر بخش اوورالی اعطا می شود

با رایزنی های صورت گرفته از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران با IFBB در مسابقات کاپ آسیا 9 کارت حرفه ای به قهرمانان تعلق می گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در فاصله 3 روز مانده تا شروع اولین دوره مسابقات کاپ آسیا و با توجه به رایزنی های مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مسئولان فدراسیون جهانی، مقرر شد تعداد کارت های حرفه ای در این رقابت ها افزایش پیدا کند.

بر همین اساس مقرر شد در سه رشته پرورش اندام، فیزیک و فیزیک کلاسیک به سه نفر برتر بخش اوورالی(قهرمان قهرمانان) کارت حرفه ای تعلق بگیرد تا این نفرات بتوانند از این پس در بخش حرفه ای مسابقات IFBB هم شرکت کنند.

گفتنی است؛‌ اولین دوره مسابقات کاپ آسیا در رشته های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، بادی کلاسیک، فیتنس اسپرت، فیتنس استایل، ماسل استایل و فیتنس چلنج طی روزهای 18 الی 21 اسفندماه برگزار می شود.

ورزشکاران عزیز می توانند با کلیک بر روی این لینک نام نویسی اولیه را انجام داده و هزینه ثبت نام را از طریق حساب ارزی فدراسیون به شماره به شماره 2145410000072 در بانک ملی بپردازند. همچنین امکان ثبت نام حضوری برای ورزشکاران تهرانی و سایر ورزشکاران از سراسر کشور در محل فدراسیون وجود دارد.